نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
 

خرید آپارتمان و قیمت مسکن در منطقه های تهران، املاک منطقه 22 تهران

شنبه 15 خرداد ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

آدرس و شماره تلفن مرکز مخابرات ، hnvs lv;c lohfvhj , alhvi lohfvhj

شنبه 15 خرداد ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...

پیش شماره های مناطق مختلف تهران ، \da alhvi ihd jivhk

شنبه 15 خرداد ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...

لیست بیمارستان های تهران ، آدرس بیمارستانهای تهران

شنبه 15 خرداد ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

آدرس و شماره تلفن سفارت خانه های خارجی در تهران , Hnvs sthvj

شنبه 15 خرداد ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...

آدرس و شماره شعبه های بانک پاسارگاد در تهران, fhk; \hshv'hn

شنبه 15 خرداد ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...

منزلان ، سایت منزلان ، سامانه منزلان

جمعه 7 خرداد ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...

خرید آپارتمان در آلانیا

دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

مزایده املاک بانک ملت ، lchdni hlgh;

دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

خرید و فروش ملک و مستغلات در سایت املاک ملک یابی melkyabi.ir

یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

فروش قسطی ملک در ترکیه ، املاک ترکیه ، خرید ملک در آلانیا، اجاره خانه در آنتالیا، اجاره آپارتمان در ترکیه، اجاره سوئیت ترکیه

یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

املاك تهران خدمات املاك مشاركت در ساخت ( نياز به سازنده )

شنبه 18 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

فروش ملک و مستغلات در تهران و سراسر ایران در سایت املاک ملک یابی

شنبه 18 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

خرید و فروش املاک در ترکیه در سایت املاک ملک یابی

شنبه 18 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

رکود موجود در بازار مسکن آرامش قبل از طوفان است

جمعه 17 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

امروزه شهر و ساحلی آلانیا دردر جنوب کشور ترکیه مورد توجه خاص اقوام و ملل مختلف جهت خرید املاک و مستغلات قرار گرفته است.طبق آمار بدست آمده از ماه می ( may ) تاکنون افراد کثیری از تبعه های کشورهای گوناگون به خرید ملک در این شهر اقدام کرده اند و بعد از طی مراحل قانونی در کمتر از چند ماه ملک خود را دریافت نموده اند.

چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...

خرید و فروش و اجاره املاک در منطقه 6 تهران.. فروش زمین در منطقه 6 تهران.. فروش خانه در منطقه 6 تهران.. فروش باغ در منطقه 6 تهران.. فروش ویلا در منطقه 6 تهران.. فروش کارخانه در منطقه 6 تهران.. فروش کارگاه در منطقه 6 تهران

دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

خرید و فروش آپارتمان در منطقه 5.. خرید و فروش خانه در منطقه 5.. خرید و فروش ویلا. زمین. باغ و مغازه در منطقه 5 در سایت املاک ملک یابی

یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

املاك تهران فروش املاك مسكوني فروش آپارتمان د تهران از 30 متر به بالا در سایت املاک ملک یابی

یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
 

تفكيك اراضي از مهمترين مسائل شهري و شهرسازي و پايه و اساس رشد متناسب شهرها براساس برنامه ريزي کالبدي و اجراي طرحهاي جامع و تفصيلي و ضوابط مقررات مصوب است که با بكار بردن ضوابط و متدهاي اصولي و از طريق كنترل و نظارت بر نحوه قطعه بندي اراضي و با تعيين اختيار براي مراجع ذيربط در امور شهرسازي در مورد بررسي و اصلاح نقشه‌هاي تفكيكي پيشنهادي مالكان اراضي صورت مي پذيرد.

شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395  |  اطلاعات بيشتر ...
عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: خرید آپارتمان های خوشگل در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 2916
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

 

 ازدواج

ازدواج، یعنی یک پیوند مقدس که همه نیازهای عاطفی، احساسی، روانی، معنوی، جسمی و جنسی دختر و پسر جوان را بر طرف می کند.

بهترین و موفق ترین ازدواج، یک ازدواج آگاهانه است. انتخابی از روی منطق، شعور و احساسی خوشایند برای دختر و پسری که کاملا به بلوغ اجتماعی، عقلی، جسمی و جنسی رسیده باشند. در واقع آگاهی از جنبه های مختلف ازدواج، مثل روابط متقابل همسران، چگونگی برخورد با مشکلات و... می تواند تا حد زیادی به موفقیت یک زندگی مشترک کمک کند.

ولی ما دو نوع مشکلات داریم: مشکلات طبیعی و مشکلات مصنوعی.

مشکلات طبیعی، همان مشکلاتی هستند که اکثر افراد با آن مواجه هستند و باید در برابر آن آمادگی داشته باشند، مانند مشکلات مالی، شغلی و ... نمی توان گفت این مشکلات خیلی پیچیده و بغرنج است، یا اینکه مانع جدی برای ازدواج است.

اما مشکلات مصنوعی، آن دسته از مشکلاتی است که افراد با سختگیریهای بی دلیل برای خود ایجاد می کنند، و مسائلی را که می تواند به راحتی حل و فصل شود یا با کمی گذشت قابل حل است به یک بحران تبدیل می کنند.        

 در زمینه مشکلات موجود، دخترها بیشتر مقصرند یا پسرها؟

  به نظر بنده در درجه اول خانواده ها مقصرند و پس از آن جوانان، اعم از دخترها و پسرها. چرا که خانواده برای فرزندان الگوسازی می کند و جوانان در خانواده یاد می گیرند که چگونه ملاکهای خود را اولویت بندی کنند و به چه چیزهایی اهمیت بدهند.

از طرفی هم می توان گفت تا حدودی پسرها مقصر هستند که روحیه امید را از دست داده اند و دخترها هم تا حدودی مقصرند که زیاد چشم و هم چشمی دارند و به همان نسبت که تحصیلاتشان بالا رفته سطح توقعاتشان نیز بالا رفته و مقایساتی که انجام می دهند بعضا مشکل ساز است

یک تعریف برای همسر ایده ال

 خدمت شما عرض کنم که در ادبیات مذهبی خودمان بهترین تعبیرها را برای همسر ایده ال داریم. در ادبیات مذهبی ما خانه و بیت مقدس است و مهم تر از آن پیامبر فرموده اند هیچ بنایی نزد خدا محبوبتر از خانواده نیست. بنا بر این خانه سکوی پرش است، هم برای زن و هم برای مرد. بنابراین بهترین همسر کسی است که باعث رشد معنوی، رشد روانی، رشد اجتماعی و رشد اخلاقی طرف مقابل بشود.

ولذا در تعابیر داریم که جهاد یک زن، خوب همسر داری کردن است و این یعنی از همه جهات برای یکدیگر سکوی پرش و باعث رشد و تکامل باشند.

 

 

 

ازدواج دختر ایرانی

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج دختر ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1077
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

مهرمادری زنان ایرانی

مهرمادری

 

یکی از پدیده‌های عجیب خلقت، «مادر» است.‌ بی‌تردید، مادر یکی از بی‌نظیرترین مخلوقات خداوندی است و در میان محبت‌های شناخته شدة بشری نیز « مهر مادری» قوی‌ترین مهر و محبت انسانی است. ‌زیاد اتفاق افتاده که در حوادث مختلف، مادری برای حفظ و یا نجات فرزند خود حاضر به گذشتن از جان خویش! گردیده و یا با به خطر انداختن خویش سعی در نجات فرزند خود نموده است.

بی‌شک مادر، «معجزة بی‌بدیل خلقت» است. اما سئوالی که مطرح است این است که: «آیا این از خود گذشتگی مادر، دارای حدّ و اندازه است یا ایثاری بی‌حد و بی‌انتهاست؟».

در وهلة اول و با توجه به مقدمة ذکر شده، اولین پاسخی که به ذهن انسان خطور می‌کند،‌ این است که مهر و محبت مادری حد و اندازه نمی‌شناسد؛ زیرا وقتی مادری حاضر به ایثار جان (یعنی عزیزترین دارایی خود) در برابر فرزند خویش است، خود گواه این مطلب است که مهر او حد و اندازه نمی‌شناسد؛ در حالی که در نگاه دقیق‌تر خلاف آن به اثبات می‌رسد. می‌پرسید: «چگونه؟» برای پاسخ آن، به نکتة زیر توجه فرمایید:

گروهی از دانشمندان آزمایشی ترتیب دادند تا در این آزمایش میزان این محبت غریزی را کشف نمایند، آنان محفظه‌ای فلزی آماده ساخته و میمون مادری را به همراه فرزندش درون آن قرار دادند؛ محفظه به گونه‌ای ساخته شده بود که هیچ جا برای آویزان شدن در آن یافت نمی‌شد و میمون ناچار بود روی کف آن بایستد. سپس در قسمت زیرین این محفظة فلزی، آتشی روشن نمودند به گونه‌ای که کف آن کم کم گرم گشته و بچه میمون توان تحمل آن را نداشت. او به شکل غریزی به آغوش مادر پناه برده و خود را از این سختی رها ساخت، ولی میمون مادر که جایی برای آویزان شدن در اختیار نداشت؛‌ با فریادهای زیاد به این طرف و آن طرف رفته و سعی می‌کرد با حرکات زیاد مانع سوختن کف پای خویش گردد، امّا هنگامی که این کار به طول انجامید و کف محفظه کاملاً داغ و غیر قابل تحمل گشت؛ ناگاه او تدبیری به خرج داد! آری او فرزند خود!! را به زمین نهاده و روی آن ایستاد! و بدین گونه نشان داد که حتی مهر مادری نیز در نگاه دوم و در شرایط خاص، دارای حد و اندازه بوده و ممکن است به انتها برسد!‌ اما غرض از نگارش این مطالب چیست؟

قرآن کریم در سورة معارج می‌فرماید: «لَوْ یَفْتَدِی مِنْ عَذَابِ یَوْمِئِذٍ بِبَنِیهِ * وَصَاحِبَتِهِ وَأَخِیهِ * وَفَصِیلَتِهِ الَّتِی تُؤْوِیهِ * وَمَنْ فِی الأرْضِ جَمِیعًا ثُمَّ یُنْجِیهِ؛ در آن روز، گنهکار دوست دارد که از شدت عذاب فرزندان و همسر و برادر و خویشان خود را که [در دنیا] حامی او بوده‌اند و نیز هر آن کس را که در زمین است؛ فدای خود سازد تا از عذاب نجات یابد!.»

آری، سخن از «روز قیامت» است، سخن از شدت و سختی عذاب‌های روزی است که حتی مادران و پدران ایثارگر امروز برای رهایی از آن حاضرند فرزند و برادر و همة عزیزان خویش را فدای خود ساخته و آنه را برای رهایی خویش « فدیه» دهند!!.

با اندکی دقت در آیة مذکور، روشن می‌گردد که مهر و محبت مادری نیز دارای حد و اندازه بوده و این «مهر بی‌نظیرِ» امروز، فردا به کار انسان نیامده و نمی‌توان امیدی به آن داشت. روز قیامت روزی است که: هر کسی تنها به خود می‌اندیشد و بس، روزی است که به فرمودة قرآن: «لَیْسَ لِلإنْسَانِ إِلا مَا سَعَى؛‌ انسان چیزی جز حاصل تلاش خود [را] نخواهد داشت»[] و به اصطلاح: «کَس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من» و روزی است که: «یَوْمَ لا یَنْفَعُ مَالٌ وَلا بَنُونَ * إِلا مَنْ أَتَى اللَّهَ بِقَلْبٍ سَلِیمٍ؛ ثروت و فرزندان سودی نداشته، مگر برای کسی که ب قلب سلیم نزد خدا حاضر گشته است.»[]

آری عذاب قیامت به حدّی شدید است که انسان‌ها از شدت عذاب «گیج و منگ» می‌گردند! «وَتَرَى النَّاسَ سُکَارَى وَمَا هُمْ بِسُکَارَى وَلَکِنَّ عَذَابَ اللَّهِ شَدِیدٌ؛ مردم را می‌بینی در حالی که مست[و گیج]اند؛ و در حالی که آنها [در واقع] مست نمی‌باشند؛ بلکه عذاب خداوند شدید است! [و از شدت عذاب است که گیج و منگ گشته‌اند] !»

البته سخن در خصوص شدت عذاب‌های روز قیامت فراوان است و در آیات و روایات به اموری به مراتب شدیدتر و هولناک‌تر از اینها اشاره شده است که ما به همین مقدار بسنده نموده و تنها متذکر می‌شویم بر هر عاقلی لازم است که خود را برای رویارویی با این روز بزرگ و حسابرسی در آن مهیا ساخته و پیش از نزول بلا در جهت رفع آن بکوشد؛ چنانکه هر انسان عاقلی در هوای ابری و پیش از بارش باران چتر خویش را به همراه بر می‌دارد و چنانکه برای دفع هر خطری [ولو خطر محتمل تا چه رسد به خطرات یقینی] اقدامات لازم را انجام می‌دهد؛ بر او عقلاً واجب است که برای فردای نیازمندی خویش نیز تدبیری اندیشیده و اکنون که مجال باقی است خود را مهیا سازد، که فردا دیر است و مبادا که مصداق شعر زیر گردیده و گرفتار غفلت و خسران شود:

گرگ اجل هر دم از این گلّه می‌برد

این گلّه را ببین که چه آسوده می‌چرد!

 

مهرمادری زنان ایرانی

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: مهرمادری زنان ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 کارکردن زن ایرانی

  

           کارکردن زن

كار يكي از حقوق طبيعي و مسلم هر فردي است،در كار كردن انسان خودش را پيدا كرده و بر تجربيات خويش مي افزايد .

در قوانين اسلامي كار كردن وظيفه مرد دانسته شده و تامين زندگي به عهده اوست . در قوانين مصوب و اجرايي در ايران نيز حق كار مختص مرد است و چنانچه زني پس از ازدواج تصميم به كار كردن داشته باشد بايد با اجازه شوهرش مبادرت به انجام ان كار نمايد.

ساختارهاي جامعه امروز ايران بسيار متفاوت با جامعه 1400سال قبل است ،تصور كنيد دختري كه همه سال هاي جواني اش را درس خوانده و دانشگاه رفته و در رشته اي تخصص لازم را پيدا كرده ،پس از ازدواج چنانچه بخوهد از ماحصل كارش و تحصيل تمام سال هاي زندگي اش بهره ببرد بايد با اجازه مردي اين كار را انجام دهد كه اصلا معلوم نيست وي صلاحيت اين را دارد كه تصميم لازم را اتخاذ كند يا خير ،فقط به ابن دليل كه نام شوهر بر اوست او مي تواند بنا به ميل شخصي اين اجازه را بدهد يا نه ،و اين بسيار غير منصفانه است ؛لذا دختران جوان حتما بايد در هنگام عقد حق كار را از مرد مورد نظر گرفته تا در اينده به مشكل بر نخورند ،البته تاكيد مي كنم چون مسائلي مثل ناامني ،سوئ استفاده از زنان و... در جامعه بسيار فراوان است ،بايد محل كار زن مطابق با شئونات خانواده و حدالامكان مكان مورد نظر همسر باشدا-البته چنانچه همسر وي از نظر اخلاقي صلاحيت لازم را داشته باشد و از زمره مردان شكاك ،بد دل ،بد بين ،لجباز و... نباشد شرط دوم صادق است .

و اما چرا مردان يا اكثريت انان به كار زنان مخالفند ؟علت اين مخالفت مي تواند عوامل زير باشد :

اول اينكه مردان ،خصوصا مردان جامعه سنتي ايران هميشه مايل بوده اند كه زنانشان به ايشان متكي بوده و چشم به دست انان باشند .بدين گونه انان مي توانند هرگاه بخواهند مرداني مهربان و دست ودلباز باشند و هرگاه مايل باشند مرداني خشن ئ زورگو ؛زن نيز در اين گونه مواقع چاره اي جز پذيرش حرف شوهر ندارد .ايت دسته از مردان از كار كردن زن و استقلال مالي وي به شدت پرهيز مي كنند چون در اين صورت نمي توانند استثمار كامل داشته باشند ؛اغلب مردان حتي روشن فكر ترينشان از مسئله استقلال مالي زنان بيم دارند .

نكته دوم اينكه دسته اي از مردان از كار كردن زنان جلو گيري مي كنند نه به اين دليل كه از مستقل شدن انان واهمه دارند بلكه نمي پسندند كه ناموسشان در ميان مردان غريبه كار كند ،شايد در مواقعي حق با اين دسته از مردان باشد، به هر حال آنان همجنسان خود را بيشتر مي شناسند. اما در غالب اوقات چنين نيست .البته باز هم مردان نمي توانند با توسل به اين حربه نيز زنانشان را محروم و زنداني نمايند.

و دسته سوم مرداني هستند كه به اين دليل اجازه كار كردن نمي دهند كه زن را جنسي ف و لطيف مي دانند و نمي خواهند سختي هاي كار به روحيات زن اسيبي وارد كند ؛مرداني با اين طرز فكر به نظر من جاي تقدير دارند ،انان همه سختي هاي زندگي را مي پذيرند تا به روحيه همسرشان خدشه اي وارد نشود .اما باز هم با ميل شخصي خود زن بايد چنين باشد .

به هر حال زندگي هاي امروز مخصوصا براي زن و مرد كه تازه شروع كرده اند سخت است و قطعا ناز و نعمت خانه پدري در ان نيست و هر دو طرف بايد كار كرده وبراي رفاه و اسايش بيشتر زحمت بكشند .

ديروز از يكي از دوستان بسيار عزيزم شنيدم كه مي گفت "زماني كه من زن بگيرم و بچه داشته باشم تا 5-6 سالگي كودكم دوست ندارم زنم كار كند و بهتر است مرخصي بدون حقوق بگيرد و در منزل استراحت كرده و به خود و بچه رسيدگي كند ..." اين طرز بسيار زيبا مرا بر انگيخت تا درباره كار كردن زنان بنويسم ؛فكري كه  زن را محدود نمي كند و لي ميل و اسايش  وي در نظر گرفته مي شود .

در پايان تاكيد مي كنم كه چنانچه زن و شوهر در همه موارد زندگي دوست و شريك باشند مسئله كار كردن براي هيچ يك از انان سب مشكل نخواهد بود ، انجا كه زن در محيطي بنا به ميل شوهر  خويش  كار كند و مرد نيز همه توان و وقت خود را صرف كار نكند و ما بين زن و نيازهايش و كار كردن تعادل برقرار سازد.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: کارکردن زن ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

رفع خجالت کشیدن ایرانی ها

 

 درباره خجالت –رفع خجالت کشیدن

 

 مطالبی آموزنده و خواندنی برای رفع مشکل خجالت کشیدن افراد


۱- روی یک هنر متمرکز شوید و آن را خوب یاد بگیرید.


موسیقی، نقاشی، خطاطی و هنرهای دیگر، اعتماد به نفس تان را به وضوح افزایش خواهد داد..

۲- به دیگران کمک کنید..


منتظر نشوید که از شما کمک بخواهند. به دنبال کمک کردن به این و آن، باید بدوید. این یک دستورالعمل است؛
ماشین یک نفر وسط خیابان خراب شده و روشن نمی شود و حالا راننده منتظر است کسی بیاید کمکش کند و ماشین را هُل بدهد.

همسایه تان از بازار برمی گردد و دستش حسابی پُر است و زنبیل دارد از دستش می افتد.

پیرمرد مغازه دار، زورش نمی رسد که به تنهایی، کرکره مغازه را بدهد بالا.

خب، چرا معطلید؟ مگر نمی خواستید تمرین های ضد خجالت تان را شروع کنید؟ چه بهتر از این؟ با این تیر، خیلی بیشتر از یکی دو نشان را خواهید زد. مطمئن باشید. خرجش فقط دو کلمه است: کمک نمی خواهید؟ (البته لبخند و ارتباط چشمی را هم هنگام ادای این دو کلمه فراموش نکنید). نمی دانید چقدر موثر است!

 

۳- دل تان می خواهد وقتی وارد یک جمع می شوید، با شما چطور برخورد کنند؟

دوست دارید با لبخند به استقبال تان بیایند؟ به شما توجه کنند؟ به حرف های تان صمیمانه گوش کنند و صمیمانه با شما هم کلام شوند؟ و چیزهایی از این قبیل؟ بسیار خب. می گویند خجالتی ها، خجالتی ها را خوب می شناسند. خجالتی های جمع را پیدا کنید و با آن ها همان طوری رفتار کنید که دل تان می خواهد با شما رفتار شود. با سوال های صمیمانه تان، آن ها را به صحبت کردن وادار کنید و جواب های شان را با رغبت بشنوید. این کار، هم برای معاشرتی تر شدن آن ها مفید است، هم برای خودتان یک تمرین تمام عیار مجلس آرایی است. شروع کنید و ببینید که چه قدر روی خودتان تاثیر می گذارد!

۴- وقتی به یک محفل رودربایستی دار، مثلا به یک مهمانی رسمی، دعوت می شوید، وقت تان را طوری تنظیم کنید که زود برسید. این نکته در عین سادگی، بسیار مهم است. حداقل فایده اش این است که با سنگینی فضای جلسه، زودتر آشنا می شوید و کم کم ترس تان از آن جمع می ریزد. امتحان کنید! وقتی یک جمع خلوت در حضور شما آرام آرام شلوغ می شود، حس خجالت تان خیلی کم تر است نسبت به وقتی که ناگهان به یک مجلس شلوغ وارد می شوید. معمولا آن هایی که دیرتر به چنین محافلی وارد می شوند، استرس بیشتری را پشت سر می گذارند و آن هایی که زودتر می رسند، راحت تر با تازه واردها ارتباط برقرار می کنند.

۵- از هم صحبت خود تعریف کنید. این که دیگر کاری ندارد. هم آسان است، هم فوق العاده موثر. اغلب آدم ها وقتی ازشان تعریف می کنید، ذوق می کنند و بیشترشان آن قدر ذوق می کنند که به هیچ قیمتی حاضر نمی شوند هم صحبتی با شما را از دست بدهند. البته هنگام اجرای این تکنیک باید مواظب مغزتان هم باشید؛ چرا که ممکن است جای دندان های کسی که از او تعریف کرده اید، رویش باقی بماند. ضمنا هنگام تعریف و تمجید از این و آن، به هیچ وجه لازم نیست دروغ بگویید. اگر کمی دقت کنید، مطمئنا در هر آدمی بالاخره یک چیزی پیدا می کنید که قابل تعریف باشد. البته تعریف های تان هم نباید خیلی بی ربط باشد. مثلا وقتی کسی دارد درباره یک موضوع فلسفی با شما صحبت می کند، خیلی بی ربط است اگر بگویید: پیراهن تان چقدر قشنگ است! مثلا بهتر است خودتان را به موضوع مورد بحث، علاقه مند نشان بدهید و از جالب بودن آن موضوع صحبت کنید.

۶- نقش آفرینی کنید. نقش آفرینی، یک اسلحه مخفی است که حتی مطمئن ترین و با اعتماد به نفس ترین آدم هایی هم که شما سراغ دارید، از آن بهره می گیرند. شما دل تان می خواهد وقتی به یک جمع وارد می شوید، چگونه رفتار کنید؟ مطمئن؟ با لبخند باز؟ صمیمانه؟ خوش برخورد؟ و…؟ خب، همه ی این ها را می توانید در خلوت خودتان و در مقابل آینه تمرین کنید. همه ی ما آدم ها کمی تا قسمتی بازیگریم. نقش آفرینی جلوی دوربین شاید کار آسانی نباشد (من واقعا نمی دانم سخت است یا آسان)؛ ولی نقش آفرینی در خلوت و در مقابل آینه را مطمئن هستم که کار آسانی است. تمرین های مکرر این چنینی، ناخودآگاه تان را به همان سمتی می برد که بیشتر تمرینش را می کنید و کم کم شما همانی خواهید شد که دل تان می خواهد.

۷- هیچ وقت هیچ کس را تحقیر نکنید و خصوصا در حضور جمع از چنین کارهایی پرهیز کنید. همه ی ما آدم ها به آرامش و کمک دیگران احتیاج داریم؛ نه به دشمنی و آزار و اذیت شان. مطمئنا وقتی شما کسی را تحقیر یا مسخره کنید، او هم به دنبال بهانه ای خواهد گشت تا این لطف شما را جبران کند! انرژی منفی برای این و آن نفرستید تا انرژی منفی برای تان نفرستند. موقع انتقاد کردن از این و آن هم، یادتان باشد که نباید از هیچ کس در حضور جمع با تندی و خشونت انتقاد کنید. وقتی ارتباط تان با دور و بری ها دوستانه و صمیمانه باشد، آن ها هم برای رفع این جور مشکلات و از جمله برای رفع این حس خجالت درونی به شما کمک خواهند کرد.

۸- خیلی هم ایده آل گرا نباشید! قرار نیست با هر جوکی که شما تعریف می کنید، همه غش و ریسه بروند. قرار نیست با هر حرفی که می زنید، همه به به و چه چه کنند. برای هیچ کس دیگری هم قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. مطمئن باشید که دیگران هم استانداردهای شان را این قدر دست بالا تعریف نمی کنند. وقتی در یک جمع حضور دارید، کسی از شما انتظار ندارد که فوق العاده باشید. برای جمع، این مهم است که شما با آن ها همراه باشید، فقط همین! این را هم یادتان باشد که خیلی از خانم ها و آقایان اصلا با آدم های پُرحرف و شوخ و مجلس آرا میانه ی خوبی ندارند و یک خبر خوب دیگر برای خجالتی های عزیز: سکوت و کم حرفی شما را معمولا به پای فروتنی، حجب و حیا و بزرگ منشی تان می گذارند و چه صفتی بهتر از این چند صفت؟ راستی یادتان باشد که، در ملاقات اول تان با هیچ کس زیاد حرف نزنید و اطلاعات شخصی تان را رو نکنید. چه لزومی دارد؟ این کار را متاسفانه بعضی ها برای پنهان کردن آن حس خجالت درونی شان انجام می دهند، غافل از این که دیگران، این کار را غالبا این طور تفسیر و تعبیر می کنند که فاعلان این فعل، آدم های کم ظرفیت و سرخورده یا آدم های گوشه گیر و تنهایی هستند.

۹- ارتباط چشمی در برقراری یک ارتباط موثر، خیلی مهم است. حتما به چشم طرف مقابل تان نگاه کنید. چه وقتی دارید صحبت می کنید، چه وقتی که دارند با شما صحبت می کنند. این ارتباط چشمی را ترجیحا با یک لبخند ملایم و حالت دوستانه همراه کنید. اگر به هر دلیلی از برقراری یک ارتباط چشمی مناسب ناتوان هستید، سعی کنید به پیشانی طرف مقابل تان نگاه کنید. از معجزه ی نفس های عمیق هم غافل نشوید؛ چون به هنگام حملات استرس واقعا سودمند است. عادت کنید که با نفس های عمیق، آرامش را به وجودتان برگردانید. این تمرین را می توانید خیلی راحت در حضور جمع، بارها و بارها انجام بدهید. مطمئن باشید که هیچ کس نمی فهمد این کار شما چه معنایی دارد. باور کنید که اصلا کسی حواس اش به شما نیست. راحت باشید.

۱۰- اگر خجالتی باشید، احتمالا تنهایی را به فعالیت های جمعی ترجیح می دهید. خب، می توانید، از این فرصت مغتنم استفاده کنید و چیزی یاد بگیرید. آدم هایی که تنهایی را دوست دارند، معمولا روحیه شان با هنرآموزی جور است. روی یک هنر متمرکز شوید و آن را خوب یاد بگیرید. موسیقی، نقاشی، خطاطی و هنرهای دیگر، اعتماد به نفس تان را به وضوح افزایش خواهد داد. تا می توانید کتاب بخوانید و اطلاعات کسب کنید. روزنامه، مجله، برنامه های آموزشی، اینترنت و… به زودی، روزی می آید که باید حرفی برای گفتن داشته باشید. خودتان را برای آن روز آماده کنید.

۱۱- شکست های تان را تدبیر کنید. وقتی دارید برای کسب مهارت های ضد خجالت تلاش می کنید، یادتان باشد که مثل هر تلاش دیگری، ممکن است شکست هایی هم در سر راه تان باشد. ولی قرار نیست شما از میدان فرار کنید. تا رسیدن به پیروزی نباید دست از تلاش بردارید.

فراموش نکنید که نوابغ هم بارها و بارها در مسیر تلاش های شان شکست خورده اند؛ اما دست از کار نکشیده اند. این را هم یادتان باشد که شکست شما ممکن است ناشی از شرایط باشد، نه ناشی از اشتباه شما. مثلا ممکن است شما نتوانید در میان بحث دو نفر دیگر وارد شوید و آن ها را همراهی کنید تنها به این علت که بحث آن ها خصوصی بوده و یا ممکن است سر صحبت را با کسی باز کرده باشید که او در آن لحظه به گرفتاری ها و مشکلات دیگر زندگی اش فکر می کرده و اصلا دل و دماغ صحبت کردن نداشته است و… به هر حال، سعی کنید از هر شکست تان، مثل نابغه ها، درس تازه ای بگیرید و آن درس تازه را در تمرین های بعدی به کار ببندید.

۱۲- همیشه آماده و به روز باشید. مطلع و گوش به زنگ. کتاب بخوانید، روزنامه، مجله، اینترنت و… اخبار روز دنیا را پیگیری کنید. اخبار هنری، فرهنگی، علمی، سیاسی و… داشتن این اطلاعات به شما کمک می کند که همیشه حرف های شنیدنی در آستین داشته باشید. سوال های حاضر و آماده هم غنیمت هستند. از این قبیل سوال ها همیشه همراه داشته باشید.

طرح یک سوال صمیمانه و مودبانه معمولا نقطه ی شروع مناسبی برای ورود به بحث دیگران است و هر قدمی هم که برای چنین هم کلامی هایی بردارید، مطمئنا قدم بعدی آسان تر و آسان تر می شود.

از سلیقه ها و علاقه های دوروبری های تان هم باید باخبر باشید. این طوری راحت تر می توانید هم صحبت شان شوید.

وقتی می خواهید سر صحبت را با یک جماعتی باز کنید یا وقتی که می خواهید در یک بحث گروهی شرکت کنید، باید این را ارزیابی کنید که آیا آن ها هم مایل هستند حرف های شما را بشنوند و اصلا آیا شما خوب به حرف های آن ها گوش داده اید یا نه. بی محابا حرف شان را قطع نکنید. بهتر است مودبانه و آرام آرام به هر بحثی وارد شوید.

۱۳- خودتان را درست کنید. با دیگران(لا اقل فعلا) کاری نداشته باشید. نمی توانید همه را مجبور کنید همان طوری که شما دل تان می خواهد رفتار کنند. نمی توانید همه را وادار کنید نسبت به حرف ها و رفتارهای شما همان طوری واکنش بدهند که شما دوست دارید. چرا که اولا همه ی آدم ها مثل هم نیستند و مثل هم فکر نمی کنند و ثانیا آن چه مهم است، تلاش و تمرین شما است و توجه به این نکته که آیا شما دارید کارتان را درست انجام می دهید یا نه.

انتظار نداشته باشید وقتی که در یک مهمانی، کنجی نشسته اید و با هیچ کس حرف نمی زنید، دیگران بیایند و شما را از پوسته ی تنهایی بیرون بیاورند. خودتان هم باید کمک کنید. انجام دادن تمرین هایی که از آن ها حرف می زنیم، به عهده ی خودتان است، نه دیگران. ضمنا حواس تان به این نکته هم باشد که سطح توقع تان را از دیگران تصحیح کنید. در هر مهمانی، ممکن است که بغل دستی شما هم خودش خجالتی باشد؛ نزدیک به ۵۰ درصد آدم ها، کم و بیش، با درجات مختلفی، خجالتی هستند. پنجاه درصد یعنی نصف آدم های هر جمع. کم نیست! شما هیچ وقت در اقلیت نیستید.

قرار نیست که یک شبه متحول شوید و ناگهان تبدیل بشوید به آدم بذله گو و پُرحرفی که مجلس آرایی می کند و… این حتی با تلاش شما هم به سرعت به دست نمی آید. آدم ها ذات شان با همدیگر فرق دارد. اما معاشرتی شدن، یک مهارت است که با تمرین به دست می آید. به مهارت های ضد خجالت هم باید یکی یکی تسلط پیدا کنید. وقتی انرژی تان را در هر مقطع زمانی روی یک یا دو مهارت به خصوص می گذارید خیلی زودتر به نتیجه می رسید. مثلا پیش دستی در سلام گفتن را باید تمرین کرد. وقتی به آن تسلط پیدا کردید، شروع به صحبت با لبخند را تمرین کنید. ارتباط چشمی، دویدن به دنبال کمک به دیگران، کمک به سایر خجالتی های جمع، تعریف های به جا و … هم همین طور.
به دست آوردن یک مهارت ممکن است یک سال طول بکشد، در حالی که به دست آوردن یک مهارت دیگر، ممکن است فقط دو روز وقت تان را بگیرد. هر چه سخت تر به دست بیاورید، سخت تر از دست می دهید. این یادتان باشد .

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: رفع خجالت کشیدن ایرانی ها ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

عشق با جاذبه جنسی ایرانی

معیارهای عشق ایرانی

       بعضی از شما دنبال یک عشق رمانتیک و واقعی هستید. بعضی‌ها هم هستند که در رابطه‌ای به‌سر می‌برند که فکر می‌کنند هر عشقی بهتر از بی‌عشق بودن است. یعنی وقت، انرژی، احساس و نشاط خود را جایی هزینه می‌کنند که می‌دانند به درد آینده‌شان نمی‌خورد. هر روز به فرد جدیدی دل می‌بندند. درست است که تنهایی تلخ و سنگین است اما این را هم بدانید چنین رابطه بی‌ثمری، که به جای عشق می‌توان آن را هوس نامید، وادارتان می‌کند که از احترام، اعتماد به نفس و حتی از نشاط، خلاقیت و انرژی جوانی خود دست بکشید و همچنان از عشق و منافع آن بی‌بهره بمانید...


   بعضی‌ها تصور می‌کنند عشق واقعی عشقی است که مانند رمان‌ها و تراژدی‌ها یا فیلم و کلیپ‌های موزیکال در اولین نگاه قلب آدم از جا کنده شود و... ولی بدانید دوام آن عشق در حد همان دقایقی است که در کلیپ‌ها می‌بینید.


  قبول داریم، گاهی مواردی پیش می‌آید که با دیدن شخصی از جنس مخالف و بدون هیچ شناخت قبلی حس خاصی در وجودتان ریشه می‌کند که موجب جذب شما به سمت آن شخص می‌شود اما آیا می‌دانید که این حس بنا به تحقیقات علمی‌عشق نامیده نمی‌شود بلکه کششی جنسی است؟ این کشش از طریق هورمون‌های خاصی روی می‌دهد که تشخیص می‌دهد در بدن شخص مقابل DNA خاصی وجود دارد که جفت مناسب آن شخص را برای تولد نوزاد سالم از لحاظ ژنتیکی میان دو نفر تایید می‌کند و این کشش مانند بیشتر جانداران از طریق بو و استشمام در اشخاص ایجاد می‌شود. جالب‌تر اینکه این کشش میان دو شخص، خاص و انحصاری نیست و می‌تواند میان شخصی با صدها فرد دیگر هم به وجود بیاید و کسانی‌که به این کشش نام عشق می‌گذارند، اگر از جهات دیگر نیز نتوانند همدیگر را عاشق کنند باید بدانند که این حس نماد یک عشق توخالی و کوتاه‌مدت است و به دوامش امیدی نیست.


● عشق با جاذبه جنسی فرق دارد

 
آیا می‌دانید که عشق حقیقی در ابتدا بدون هیچ‌گونه کشش جنسی ایجاد می‌شود و جالب‌تر اینکه حتی بالاترین کشش جنسی هم اگر بدون عشق واقعی باشد، بی‌فرجام خواهد بود. باید بدانید عشقی پابرجاست که تعادلی صحیح از همه احساسات و عواطف باشد.
برای کامل‌تر شدن احساس عاشقی می‌توان به حس مسوولیت و حمایت دوجانبه هم اشاره کرد که اگر این حس قوی باشد، شخص تا حدی به طرف مقابل علاقه‌مند است و گاهی باوجود میل شدید واقعی و قلبی خود از سر راه طرف کنار کشیده و فقط از شادی او شاد می‌شود . یعنی خوشبختی خود را در خوشبختی معشوق می‌بیند، به‌دور از هرگونه خودخواهی. که البته خیلی نادر پیش می‌آید زیرا انسان‌ها به‌صورت فطری حب ذات را به هر چیزی ترجیح می‌دهند.


● عشق فقط دوست داشتن نیست


در مقوله عشق میان دو شخص، هرچه شما همدیگر را بیشتر بشناسید، حس مسوولیت و حمایت طرف مقابل‌تان برای شما بیشتر و بیشتر می‌شود. در این صورت، اگر این احساس دوطرفه باشد، شما می‌توانید به‌تدریج عشقی بسیار عمیق و غنی پرورش دهید که بسیار لذت بخش‌تر و رمانتیک‌تر از هر کشش جنسی است. باید بدانید که تضاد با مکمل تفاوت دارد. بعضی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که هرچه تفاوت‌ها بیشتر باشد پیوند مستحکم‌تر خواهد بود، خیر.
یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: افراد متضاد همدیگر را جذب می‌کنند اما با هم ازدواج نمی‌کنند. متاسفانه خیلی از این متضادها به اشتباه با هم ازدواج می‌کنند و در آخر می‌فهمند که زندگی زناشویی بسیار بدی دارند. گرچه بعضی از زوج ها به مرور زمان یاد می‌گیرند که تفاوت‌های همدیگر را تحمل کنند اما وقتی با کسی زندگی کنید که علایق، ارزش‌ها و سرگرمی‌های مشترکی داشته باشید و از چیزهای مشترکی لذت ببرید، زندگی بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود. این‌طور نیست؟
در جامعه شاهد این هستیم که دو نفر به‌دلیل وجود بچه، کار یا سرمایه و درآمد یا عادت، حرف مردم و بدتر از همه از ترس اینکه شاید شخص بهتری را پیدا نکنند هم‌دیگر را فقط تحمل می‌کنند.
بهتر است بدانید که پیگیری رابطه‌ای پرتنش بر اعضای خانواده، دوست، همکار و اطرافیان شما به‌صورت یک موج انرژی منفی اثر گذاشته و سبب دفع شما از طرف آنها و تنهایی صد چندان شما می‌شود.


● در جستجوی عشق واقعی

 

و اما در ادامه لازم به‌ذکر است که داشتن گذشت در برابر بی‌دقتی و گاهی خطاها از نشانه‌های یک عشق واقعی است. عشق واقعی دوستی به علاوه کشش جنسی است. اگر شما از گذراندن هر لحظه از زندگی در کنار همسرتان لذت می‌برید، پس او بهترین دوست شما است. این نوع رابطه اعتماد به نفس و عزت نفس شما را بالا برده، به شما برای رسیدن به بالاترین درجه کمال کمک می‌کند. در ازای آن، شما هم به طرف مقابل‌تان کمک می‌کنید که به این چیزها دست پیدا کند. وقتی هر دو شما عشق واقعی را احساس کنید، پس از آن می‌توانید هر کاری را در کنار هم انجام دهید.

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عشق با جاذبه جنسی ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

قيام حسينى قابل توجه دختر ایرانی

قيام حسينى

يزيد پس از معاويه بر تخت حكومت اسلامى تكيه زد و خود را اميرالمؤمنين خواند و براى اين كه سلطنت ناحق و ستمگرانه اش را تثبيت كند, مصمم شد براى نامداران و شخصيتهاى اسلامى پيامى بفرستد و آنان را به بيعت با خويش بخواند. به همين منظور, نامه اى به حاكم مدينه نوشت و در آن يادآور شد كه براى من از حسين (ع )بيعت بگير و اگر مخالفت نمود بقتلش برسان .
حاكم اين خبر را به امام حسين (ع )رسانيد و جواب مطالبه نمود. امام حسين (ع ) چنين فرمود: انا لله و انا اليه راجعون و على الاسلام السلام اذا بليت الامة براع مثل يزيد.(17) آن گاه كه افرادى چون يزيد, (شرابخوار و قمارباز و بي ايمان و ناپاك كه حتى ظاهر اسلام را هم مراعات نمي كند) بر مسند حكومت اسلامى بنشيند, بايد فاتحه اسلام را خواند.(زيرا اين گونه زمامدارها با نيروى اسلام و به نام اسلام , اسلام را از بين ميبرند.)
امام حسين (ع ) مي دانست اينك كه حكومت يزيد را به رسميت نشناخته است , اگر در مدينه بماند به قتلش مي رسانندش, لذا به امر پروردگار, شبانه و مخفى از مدينه به سوى مكه حركت كرد. آمدن آن حضرت به مكه , همراه با سرباز زدن او از بيعت يزيد, در بين مردم مكه و مدينه انتشار يافت , و اين خبر تا به كوفه هم رسيد. كوفيان ازامام حسين (ع ) كه در مكه به سر مي برد دعوت كردند تا به سوى آنان آيد و زمامدار امورشان باشد. امام (ع ) مسلم بن عقيل , پسر عموى خويش را به كوفه فرستاد تا حركت و واكنش اجتماع كوفى را از نزديك ببيند و برايش بنويسد. مسلم به كوفه رسيد و با استقبال گرم و بي سابقه اى روبرو شد, هزاران نفر به عنوان نايب امام (ع ) با او بيعت كردند, و مسلم هم نامه اى به امام حسين (ع ) نگاشت و حركت فورى امام (ع ) را لازم گزارش داد.
هر چند امام حسين (ع ) كوفيان را به خوبى مي شناخت , و بي وفايى و بي دينيشان را در زمان حكومت پدر و برادر ديده بود و مي دانست به گفته ها و بيعتشان با مسلم نمي توان اعتماد كرد, و ليكن براى اتمام حجت و اجراى اوامر پروردگار تصميم گرفت كه به سوى كوفه حركت كند.با اين حال تا هشتم ذيحجه , يعنى روزى كه همه مردم مكه عازم رفتن به منى بودند (18) و هر كس در راه مكه جا مانده بود با عجله تمام مي خواست خود را به مكه برساند, آن حضرت در مكه ماند و در چنين روزى با اهل بيت و ياران خود, از مكه به طرف عراق خارج شد و با اين كار هم به وظيفه خويش عمل كرد و هم به مسلمانان جهان فهماند كه پسر پيغمبر امت , يزيد را به رسميت نشناخته و با او بيعت نكرده ,بلكه عليه او قيام كرده است .
يزيد كه حركت مسلم را به سوى كوفه دريافته و از بيعت كوفيان با او آگاه شده بود, ابن زياد را (كه از پليدترين ياران يزيد و از كثيفترين طرفداران حكومت بنى اميه بود) به كوفه فرستاد.ابن زياد از ضعف ايمان و دورويى و ترس مردم كوفه استفاده نمود و با تهديد وارعاب , آنان را از دور و بر مسلم پراكنده ساخت , و مسلم به تنهايى با عمال ابن زياد به نبرد پرداخت , و پس از جنگى دلاورانه و شگفت , با شجاعت شهيد شد.(سلام خدا بر او باد).و ابن زياد جامعه دورو و خيانتكار و بي ايمان كوفه را عليه امام حسين (ع ) برانگيخت , و كار به جايى رسيد كه عده اى از همان كسانى كه براى امام (ع ) دعوتنامه نوشته بودند, سلاح جنگ پوشيدند و منتظر ماندند تا امام حسين (ع ) از راه برسد و به قتلش برسانند.
امام حسين (ع ) از همان شبى كه از مدينه بيرون آمد, و در تمام مدتى كه در مكه اقامت گزيد, و در طول راه مكه به كربلا, تا هنگام شهادت , گاهى به اشاره , گاهى به صراحت , اعلان ميداشت كه : مقصود من از حركت , رسوا ساختن حكومت ضد اسلامى يزيد وبرپاداشتن امر به معروف و نهى از منكر و ايستادگى در برابر ظلم و ستمگرى است وجز حمايت قرآن و زنده داشتن دين محمدى هدفى ندارم . و اين مأموريتى بود كه خداوند به او واگذار نموده بود, حتى اگر به كشته شدن خود و اصحاب و فرزندان و اسيرى خانواده اش اتمام پذيرد.
رسول گرامى (ص ) و اميرمؤمنان (ع ) و حسن بن على (ع ) پيشوايان پيشين اسلام , شهادت امام حسين (ع ) را بارها بيان فرموده بودند. حتى در هنگام ولادت امام حسين (ع ),رسول گرانمايه اسلام (ص ) شهادتش را تذكر داده بود. (19) و خود امام حسين (ع ) به علم امامت ميدانست كه آخر اين سفر به شهادتش مي انجامد, ولى او كسى نبود كه در برابر دستور آسمانى و فرمان خدا براى جان خود ارزشى قائل باشد, يا از اسارت خانواده اش واهمه اى به دل راه دهد. او آن كس بود كه بلا را و شهادت را سعادت مي پنداشت . (سلام ابدى خدا بر او باد) .
خبر شهادت حسين (ع ) در كربلا به قدرى در اجتماع اسلامى مورد گفتگو واقع شده بود كه عامه مردم از پايان اين سفر مطلع بودند. چون جسته و گريخته , از رسول الله (ص ) و اميرالمؤمنين (ع ) و امام حسن بن على (ع ) و ديگر بزرگان صدر اسلام شنيده بودند. بدين سان حركت امام حسين (ع ) با آن درگيري ها و ناراحتي ها احتمال كشته شدنش را در اذهان عامه تشديد كرد. به ويژه كه خود در طول راه مي فرمود: من كان باذلا فينا مهجته و موطنا على لقاء الله نفسه فليرحل معنا. (20) هر كس حاضر است در راه ما از جان خويش بگذرد و به ملاقات پروردگار بشتابد,همراه ما بيايد. و لذا در بعضى از دوستان اين توهم پيش آمد كه حضرتش را از اين سفر منصرف سازند، غافل از اين كه فرزند على بن ابى طالب (ع ) امام و جانشين پيامبر, و از ديگران به وظيفه خويش آگاه تر است و هرگز از آنچه خدا بر عهده او نهاده، دست نخواهد كشيد.
بارى امام حسين (ع ) با همه اين افكار و نظريه ها كه اطرافش را گرفته بود به راه خويش ادامه داد, و كوچكترين خللى در تصميمش راه نيافت .سرانجام  رفت , و شهادت را دريافت . نه خود تنها, بلكه با اصحاب و فرزندان كه هر يك ستاره اى درخشان در افق اسلام بودند, رفتند و كشته شدند, و خون هايشان شن هاى گرم دشت كربلا را لاله باران كرد تا جامعه مسلمانان بفهمد يزيد (باقيمانده بسترهاى گناه آلود خاندان اميه ) جانشين رسول خدا نيست , و اساسا اسلام از بنى اميه و بنى اميه از اسلام جداست .
راستى هرگز انديشيده ايد اگر شهادت جانگداز و حماسه آفرين حسين (ع ) به وقوع نمي پيوست و مردم يزيد را خليفه پيغمبر (ص ) مي دانستند, و آن گاه اخبار دربار يزيد و شهوت راني هاى او و عمالش را مي شنيدند, چقدر از اسلام متنفر مي شدند, زيرا اسلامى كه خليفه پيغمبرش يزيد باشد, به راستى نيز تنفرآور است ... و خاندان پاك حضرت امام حسين (ع ) نيز اسير شدند تا آخرين رسالت اين شهادت رابه گوش مردم برسانند.و شنيديم و خوانديم كه در شهرها, در بازارها, در مسجدها, در بارگاه متعفن پسر زياد و دربار نكبت بار يزيد, هماره و همه جا دهان گشودند وفرياد زدند, و پرده زيباى فريب را از چهره زشت و جنايتكار جيره خواران بنى اميه برداشتند و ثابت كردند كه يزيد سگباز وشرابخوار است , هرگز لياقت خلافت ندارد و اين اريكه اى كه او بر آن تكيه زده جايگاه او نيست . سخنانشان رسالت شهادت حسينى را تكميل كرد, طوفانى در جانها برانگيختند, چنان كه نام يزيد تا هميشه مترادف با هر پستى و رذالت و دنائت گرديد و همه آرزوهاى طلايى و شيطانيش چون نقش بر آب گشت .
نگرشى ژرف ميخواهد تا بتوان بر همه ابعاد اين شهادت عظيم و پرنتيجه دست يافت . از همان اوان شهادتش تا كنون , دوستان و شيعيانش , و همه آنان كه به شرافت و عظمت انسان ارج مي گذارند, همه ساله سالروز به خون غلتيدنش را, سالروز قيام و شهادتش را با سياهپوشى و عزادارى محترم مي شمارند, و خلوص خويش را با گريه بر مصايب آن بزرگوار ابراز ميدارند. پيشوايان معصوم ما, هماره به واقعه كربلا و به زنده داشتن آن عنايتى خاص داشتند. غير از اين كه خود به زيارت مرقدش مي شتافتند و عزايش را بر پا مي داشتند, در فضيلت عزادارى و محزون بودن براى آن بزرگوار, گفتارهاى متعددى ايراد فرموده اند.
ابوعماره گويد: روزى به حضور امام ششم صادق آل محمد (ع ) رسيدم , فرمود اشعارى درسوگوارى حسين براى ما بخوان . وقتى شروع به خواندن نمودم صداى گريه حضرت برخاست , من مي خواندم و آن عزيز مي گريست , چندان كه صداى گريه از خانه برخاست . بعد از آن كه اشعار را تمام كردم , امام (ع ) در فضليت و ثواب مرثيه و گرياندن مردم بر امام حسين (ع ) مطالبى بيان فرمود. (21)
نيز از آن جناب است كه فرمود: گريستن و بي تابى كردن در هيچ مصيبتى شايسته نيست مگر در مصيبت حسين بن على , كه ثواب و جزايى گرانمايه دارد. (22) باقرالعلوم , امام پنجم (ع ) به محمد بن مسلم كه يكى از اصحاب بزرگ او است فرمود: به شيعيان ما بگوييد كه به زيارت مرقد حسين بروند, زيرا بر هر شخص باايمانى كه به امامت ما معترف است , زيارت قبر اباعبدالله لازم ميباشد. (23)
امام صادق (ع ) مي فرمايد: ان زيارة الحسين عليه السلام افضل ما يكون من الاعمال . همانا زيارت حسين (ع ) از هر عمل پسنديده اى ارزش و فضيلتش بيشتر است . (24) زيرا كه اين زيارت در حقيقت مدرسه بزرگ و عظيم است كه به جهانيان درس ايمان و عمل صالح مي دهد و گويى روح را به سوى ملكوت خوبي ها و پاكدامني ها و فداكاري ها پرواز مي دهد. هر چند عزادارى و گريه بر مصايب حسين بن على (ع ), و مشرف شدن به زيارت قبرش و بازنماياندن تاريخ پرشكوه و حماسه ساز كربلايش ارزش و معيارى والا دارد, لكن بايد دانست كه نبايد تنها به اين زيارت ها و گريه ها و غم گساريدن اكتفا كرد, بلكه همه اين تظاهرات , فلسفه ديندارى , فداكارى و حمايت از قوانين آسمانى را به ما گوشزدمينمايد, و هدف هم جز اين نيست , و نياز بزرگ ما از درگاه حسينى آموختن انسانيت و خالى بودن دل از هر چه غير از خداست ميباشد, و گرنه اگر فقط به صورت ظاهر قضيه بپردازيم , هدف مقدس حسينى به فراموشى مي گرايد.

 

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: قيام حسينى قابل توجه دختر ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

عکس غیر ایرانی

اینم عکس مینهو با جکی جان تو همین مراسم دیروز که مینهو جایزه بهترین بازیگر آسیارو گرفت :)

 

 


pmnd65kr10tas4gozkzq.jpg

4jyltb6im8qhztouka2.jpg

vgl9ubupswcf4xis747.jpg

mdtgp56j9zeucd4wfk3x.jpg

q1st0jz3cmiz3u3pqaiu.jpg

وایییییییییییی من عاشق این عکسشم

kp6l05y3kqz07w7tplcj.jpeg

0m9y96krw4xvvys3yp67.png

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس غیر ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

u;s otk|عکس خفن|عکسهای جدید وخفن|عکس های خفن|عکس خفن ترین ها|عکس های جالب وخنده دار

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: u;s otk|عکس خفن|عکسهای جدید وخفن|عکس های خفن|عکس خفن ترین ها|عکس های جالب وخنده دار ,
:: بازدید از این مطلب : 2654
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

عکس پروانه ایرانی

http://topphoto.persiangig.com/photoart/DSC_0257x.JPG

 این  عکسو   چند روز پیش گرفتم 

Camera:   Nikon D80
 Exposure:  0.002 sec (1/640)
 Aperture:  f/6.3
 Focal Length:  135 mm
 ISO Speed:  100
 Exposure Bias:  0/6 EV

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس پروانه ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

سه ترین پلاک خودرو! +عکس

 

سه ترین پلاک خودرو!

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: سه ترین پلاک خودرو! +عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

کشتار مردم غزه(+18)

غزه در خون/ واکنشها در شبکه های اجتماعی

 

 غزه در خون/ واکنشها در شبکه های اجتماعی

 غزه در خون/ واکنشها در شبکه های اجتماعی  

غزه در خون/ واکنشها در شبکه های اجتماعی

 غزه در خون/ واکنشها در شبکه های اجتماعی

 غزه در خون/ واکنشها در شبکه های اجتماعی

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: کشتار مردم غزه ( +18) ,
:: بازدید از این مطلب : 1691
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

عکس هایی خنده دار از ایوان زایتسف

آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس هایی خنده دار از ایوان زایتسف ,
:: بازدید از این مطلب : 1406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

تیپ جدید عمو پورنگ + عکس

 تیپ جدید عمو پورنگ

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: تیپ جدید عمو پورنگ + عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

پشمالوترین گوسفند جهان

 پشمالوترین گوسفند جهان

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس پشمالوترین گوسفند جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

جایزه فیس بوک به رونالدو+عکس

کریستیانو رونالدو عکسی از خود را به همراه جایزه ای که فیس بوک به او داده است را در اینستاگرامش منتشر کرد. این جایزه به مناسبت صد میلیونی شدن پیج cr7 به او داده شده است

 

جایزه فیس بوک به رونالدو

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: جایزه فیس بوک به رونالدو+عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

قلیان‌ ۷ میلیون تومانی در تهران+ عکس

 

 قلیان‌ ۷ میلیون تومانی در تهران

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: قلیان‌ ۷ میلیون تومانی در تهران+ عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

زیباترین نقاشیهای فوق العاده زیبا و حیرت آور 

نقاشیهایی که شاهکارهنر و خلاقیت به شمار می روند

نقاشیهای برتر و تاریخی جهان | زیباترین و دیدنی ترین نقاشیهای دنیا

دارای جایگاه خاص موزه های معرو ف جهان

نقاشی مونالیزا

اثر: لئوناردو داوینچی

محل نگهداری: لوور، پاریس- ۰۶-۱۵۰۳

این صورت با لبخند مرموزش خودش با هنر مترادف شده است و قطعا مشهورترین نقاشی ای است که همه‌مان می‌شناسیم و تقریبا تاثیرگذارترین پرتره در طول تاریخ نیز بوده است.

 

معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 

نقاشی معروف شب پرستاره

اثر: وینسنت ون گوک

محل نگهداری: موزه هنرهای معاصر، نیویورک، ۱۸۸۹

بی شک این اثر هنری بهترین دوست داشتنی‌‌ها را به نمایش گذاشته و اما نوابغ را نیز به دردسر انداخته است. گویا هنرمند قصد داشته در طول نیم قرن یا بیشتر با استفاده پرمعنی اش از رنگ نوابغ و هنرمندان سراسر جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 


نقاشی زیبای گل های آفتابگردان

اثر: وینسنت ون گوک

محل نگهداری: لندن، گالری ملی، ۱۸۸۸

ون گوک بعد از ترک کردن زادگاهش هلند به قصد جنوب فرانسه برای تشکیل انجمن هنری، این گلهای آفتابگردان را نقاشی کرده است. او این اثر را برای تزئین اتاق خواب دوستش پل گوگن نقاشی کرد. ون گوک سال بعد یعنی سال ۱۸۸۹ کپی دیگری نیز از این نقاشی کشید و شاید هم کپی دیگری در سال بعدتر. کپی‌‌ها و نسخه‌‌های متفاوت دیگری از این تابلو نیز به شاگردان او نسبت داده شده است. این گلهای هنری معروف در قلبشان نمونه ساده‌ای از ایجاز زندگی را به نمایش می‌گذارند؛ آنها چرخه‌‌های متفاوت زندگی ما هستند، شکوفه‌‌های شاداب و باطراوت تا پژمردگی و نابودی…

 

معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 


نقاشی تاریخی موج نهم

اثر: ایوان آیوازوفسکی ۱۸۵۰

محل نگهداری: موزه دولتی روسیه، سن پترزبورگ

تابلوی موج نهم شاهکاری واقعی است. آیوازوفسکی در این نقاشی که تلاش شوم گروهی را برای نجات یافتن از امواج بی‌رحم اقیانوس نشان داده، به کمال تکنیکی ناب خویش دست یافته است. با وجود این قوی‌ترین بخش این کمپوزیسون در مرکز نقاشی قرار دارد که مرموز‌ترین و عرفانی‌ترین بخش و نمایش دهنده تشعشعات خورشید می‌باشد و به صحنه با طیفی از رنگهای قوی سبز و صورتی روشنایی بخشیده است. همچنین بارها از این نقاشی به اسم زیباترین نقاشی روسی نام برده شده است.

 معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 

نقاشی دیدنی گالری علوفه

اثر: جان کنستابل ۱۸۲۱

محل نگهداری: گالری ملی، لندن

این تابلو به عنوان بزرگترین نقاشی بریتانیایی ارزشمند و مورد تقدیر واقع می‌شود، اما وقتی که برای اولین بار در سال ۱۸۲۱ در آکادمی ‌سلطنتی نمایش داده شد (با عنوان: نیم روز)، در پیدا شدن خریدار ناکام ماند. ولی وقتی در فرانسه تئودور گریکالت این اثر را تحسین کرد بیشتر مورد توجه قرار گرفت. و بالاخره وقتی در یک سالن در پاریس همراه با تابلوهای دیگر کنستابل نمایش داده شد شور و هیجان بیشتری را برانگیخت (گفته شده که حضور داشتن نقاشی‌‌های دیگر کنستابل در این نمایشگاه یک هدیه برای گریکالت که خیلی زود و در همان سال فوت کرد، به شمار می‌آمده). در این نمایشگاه تابلوی گالری علوفه به طور قطع به عنوان زیباترین نقاشی و برنده مدال طلایی که توسط چارلز ایکس از فرانسه اهدا می‌شد انتخاب شده بود. آثار کنستابل در این نمایشگاه تحت تاثیر و الهام گرفته از نقاش‌‌های فرانسوی مثل اوژن دلاکروا بود.

 

معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 

نقاشی ماندگار برج بابل

اثر: پیتر بروگل مهتر ۱۵۶۳

محل نگهداری: موزه کانستیستوریس، وین

موضوع این نقاشی سازه برج بابل است؛ در کتاب مقدس آمده که این برج ساخته دست بشر برای رسیدن به بهشت بوده. بروگل در نشان دادن معماری برج بابل با طاق‌‌ها بیشمار و نمونه‌‌های دیگر از مهندسی رومی، عمدا کلسئوم روم را تداعی کرده است. هدف او از این نقاشی این بوده که خطرات غرور بشر و شاید هم زیانبار بودن عقلانیت کلاسیک در مواجه با الاهیت را نشان دهد.

معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 

 

نقاشی تمرر جنگجو به آخرین لنگرگاهش کشیده می‌شود تا از هم باز شود

اثر: جی.ام.دبلیو. ترنز ۱۸۳۸

محل نگهداری: گالری ملی، لندن

در مهم‌ترین بخش نقاشی، یعنی کشتی جنگی قدیمی، ترکیب بندی اثر غیر عادی است، که در سمت چپ تصویر جا داده شده یعنی جایی که بر شکوه و جلال اثر تاکید می‌شود و اکثر رنگهای شبح گونه آن در گوشه ای از مثلثی قرار گرفته است که در دو گوشه دیگر آن آسمان آبی و همچنین مهی که به سوی آسودگی خیال پیش می‌رود، قرار دارد. زیبایی قایق کهنه در کنتراست قوی و رنگهای سیاه و چرکین قایق با بخارهایی نمود پیدا می‌کند که به سرعت از روی سطح دریاچه بلند می‌شود؛ “مثل بخار آب”. در سال ۲۰۰۵ این نقاشی به عنوان عالی‌ترین اثر هنری در گالری هنر بریتانیا انتخاب شد.

 

معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 

نقاشی شت شبانه

اثر: رامبرانت وان رین ۱۶۴۲

محل نگهداری: آمستردام، Rijksmuseum

از این نقاشی به عنوان بهترین کار رامبراند نام برده شده است، چرا که این اثر تمام الگوهای نقاشی را شکسته تا حدی که تمام نقاشان چهره آن دوران از خلق این اثر ابراز نگرانی و ناراحتی کردند. این نقاشی به تازگی به نمایش گذاشته شده و به عنوان یکی از بهترین آثار اروپای شمالی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

 

معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 


نقاشی خوک چران، بریتانی

اثر: پل گوگن ۱۸۸۸

محل نگهداری: موزه هنر شهر لس آنجلس

گوگن یکی از نقاشان پیشرو پست امپرسیونیست به شمار می‌آید. این نقاشی رنگین نسبت به نقاشی‌‌های دیگر گوگن به سبک پخته خاص خودش فضاهای رئال بیشتری دارد. “خوک چران” با کشاورز و خوکهایش و پس زمینه ای از خانه‌‌های کوچک روستایی و آسمان، از پیش زمینه ای متفاوت برخوردار است. رنگهای قوی و تکه تکه یکی از سبکهای خاص و متعلق به گوگن است.

 

معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 

نقاشی دو خواهر (روی تراس)

اثر: پیر آگوست رنوآر ۱۸۸۱

محل نگهداری: موسسه هنری شیکاگو

تجلیل از زیبایی بهار و پیمانهای دوران جوانی، در تابلوی دو خواهر (روی تراس) سبک تکنیکی و کمپوزیسیون درست، نمایش هنرمندانانه رنگهای لرزان باطراوت به خوبی مشهود است. اکثر تصاویر نقاشی در اندازه واقعی قضایی سطحی را در جلوی تراس اشغال کرده اند؛ و در پشت آنها فضایی پرنشاط و پر از برگ مورد توجه قرار می‌گیرد که به نحو بسیار شدیدی روی فرمها و شکلهای نقاشی شده فوکوس می‌کند. صورت دو دختر به شدت بر اصول نقاشی جدید رنوآر تاکید داشته و آن را آشکار می‌کند و رنگ صورتها تحت تاثیر سایه‌‌ها یا بازتابها قرار نگرفته است. رنگ چشمهای دختر کوچک بسیار شفاف و واضح، به رنگ آبی ترانسپورانت و شفاف، ما را به تماشا کردن جهان با نگاهی تازه و از دید چشمانی بی‌گناه دعوت می‌کند.

 

معرفی 10 نقاشی برتر دنیا + عکس

 امید وارم از دیدن نقاشیهای زیبای فوق(قسمت دوم) که به عنوان زیباترین و گرانترین نقاشیهای جهان شناخته شده اند لذت برده باشید.

منبع: سایت زیبای سه نسل http://3nasl.com/

 مطالب مرتبط با زیباترین نقاشیهای دنیا:

زیباترین نقاشی های قوی ترین استاد نقاشی دنیا

مجموعه نفیس از زیباترین نقاشیهای نابغه ای نقاشی و استاد اول نقاشی جهان (باب نورمن راس). برای دیدن زیباترین نقاشیهای نابغه ای نقاشی جهان روی نقاشی بالا کلیک نمایید.  

 

تصاویر کمیاب ودیدنی از نظامیان زن امریکایی در افغانستان

 طنز از قدم زدن زن جوانی در شهرکابل!

چند عکس دیدنی و جالب را بیبینید تا از خنده بترکید!

عکس بسیارطنز آمیز و دیدنی یک نظامی امریکایی در جنوب افغانستان!

عکسهای جالب از عشقبازی حیوانات !

تصاویر زیبا و دیدنی از بند امیربامیان در افغانستان

شعر خواندنی و جالب در باره ازدواج !

حیف و میل کمکهای بی حساب جامعه جهانی به افغانستان(شعر جالب طنز)

یکی زور مند و یکی مستمند!(طنز کرزی و اوباما)

ماجرای شگفت انگیز ترین جایزه جهان!

تصویر بسیــــــــــــــــــــار خنده آور از یک بوته هویج(زردگ)!

بزرگترین و کاملترین فهرست دسته بندی شده تمام سایتهای افغانستان

110 مشاور برای یک پادشاه(شعر طنز در باره مشاوران کرزی)

عکس خیلی خنده دار ؟!

شعر طنز در باره فساد اداری در دولت کرزی(شعر بسیار جالب و خواندنی)

عکس طنز آمیز و دیدنی یک نظامی امریکایی در صحنه جنگ افغانستان !

اندر حکایت سلطان کرزی که رعیت را دستور به خوردن کاه فرمودندی!(ازهمان طنزهای آب دار)

گلچین بهترین سایتهای علمی فارسی

آیا بهترین و مفید ترین سایتهای فارسی را می دانید کدام سایتهاست؟ نتایج بررسی معتبرترین منبع معرفی سایتهای برتر را بیبینید.

تصاویر زیبا از زیباترین باغهای جهان را تماشا کنید.

رازهای اصلی و کاربردی موفقیت

شگفتیهای حیرت آور بدن انسان(نشانه ای از قدرت و حکمت بی نهایت خداوند.

گلچین زیباترین عکسهای افغانستان که حتما تا حالا ندیده اید.

 

منتظر پست جالب بعدی باشید با عنوان: زیباترین نقاشیهای جهان از معروف ترین نقاشهای دنیا

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: زیباترین نقاشی های جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

-          معرفی عکس های تاریخی به جامعه

-          ثبت عکسهای تاریخی بعنوان اسناد تصویری

-          تعیین خط مشی و کمک به انجمن مجموعه داران بعنوان زیر مجموعۀ تخصصی عکسهای تاریخی ایران

-          تحقیق و پژوهش

-          آموزش

-          چاپ و نشر

-          و …

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: اهداف کمیته تخصصی عکس های تاریخی ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

چاپ کارت پستال ایرانی

به مناسبت گرامیداشت هفته عکس تاریخی کارت پستالی توسط کمیته عکسهای تاریخی انجمن مجموعه داران ایران و همکاری انتشارات ابریشمی چاپ گردید و در برگزاری مراسم های این هفته بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت پستال ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 830
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

بنام ایزد یکتا

  Turkey Travel


Istanbul

 

Darband - Darake

 

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس جدید ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

 

 

 

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس های عاشقانه ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 941
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

غزلیات عطار

 

فهرست شعرها به ترتیب آخر حرف قافیه گردآوری شده است. برای پیدا کردن یک شعر کافی است حرف آخر قافیهٔ آن را در نظر بگیرید تا بتوانید آن را پیدا کنید.

مثلاً برای پیدا کردن شعری که مصرع هشت جنت خاک‌بوس کوی تو مصرع دوم یکی از بیتهای آن است باید شعرهایی را نگاه کنید که آخر حرف قافیهٔ آنها «و» است.

دسترسی سریع به حروف

ا | ب | ت | ح | د | ر | ز | س | ش | غ | ق | گ | ل | م | ن | و | ه | ی

ا

 

غزل شماره ۱: چون نیست هیچ مردی در عشق یار ما را

غزل شماره ۲: ز زلفت زنده می‌دارد صبا انفاس عیسی را

غزل شماره ۳: ای به عالم کرده پیدا راز پنهان مرا

غزل شماره ۴: گفتم اندر محنت و خواری مرا

غزل شماره ۵: سوختی جانم چه می‌سازی مرا

غزل شماره ۶: گر سیر نشد تو را دل از ما

غزل شماره ۷: بار دگر شور آورید این پیر درد آشام را

غزل شماره ۸: چون شدستی ز من جدا صنما

غزل شماره ۹: در دلم افتاد آتش ساقیا

غزل شماره ۱۰: در دلم بنشسته‌ای بیرون میا

 

 

ب

غزل شماره ۱۱: ای عجب دردی است دل را بس عجب

غزل شماره ۱۲: روز و شب چون غافلی از روز و شب

غزل شماره ۱۳: برقع از ماه برانداز امشب

غزل شماره ۱۴: چه شاهدی است که با ماست در میان امشب

ت

غزل شماره ۱۵: سحرگاهی شدم سوی خرابات

غزل شماره ۱۶: تا درین زندان فانی زندگانی باشدت

غزل شماره ۱۷: زهی ماه در مهر سرو بلندت

غزل شماره ۱۸: دم مزن گر همدمی می‌بایدت

غزل شماره ۱۹: بعدجوی از نفس سگ گر قرب جان می‌بایدت

غزل شماره ۲۰: ای شکر خوشه‌چین گفتارت

غزل شماره ۲۱: تا به عمدا ز رخ نقاب انداخت

غزل شماره ۲۲: عشق جانان همچو شمعم از قدم تا سر بسوخت

غزل شماره ۲۳: آه‌های آتشینم پرده‌های شب بسوخت

غزل شماره ۲۴: دولت عاشقان هوای تو است

غزل شماره ۲۵: دلبرم در حسن طاق افتاده است

غزل شماره ۲۶: آن نه روی است ماه دو هفته است

غزل شماره ۲۷: تا کی از صومعه خمار کجاست

غزل شماره ۲۸: چون ز مرغ سحر فغان برخاست

غزل شماره ۲۹: دوش کان شمع نیکوان برخاست

غزل شماره ۳۰: اینت گم گشته دهانی که توراست

غزل شماره ۳۱: چون مرا مجروح کردی گر کنی مرهم رواست

غزل شماره ۳۲: عاشقی و بی نوایی کار ماست

غزل شماره ۳۳: این چه سوداست کز تو در سر ماست

غزل شماره ۳۴: راه عشق او که اکسیر بلاست

غزل شماره ۳۵: طرقوا یا عاشقان کین منزل جانان ماست

غزل شماره ۳۶: تا آفتاب روی تو مشکین نقاب بست

غزل شماره ۳۷: تو را در ره خراباتی خراب است

غزل شماره ۳۸: چون به اصل اصل در پیوسته بی‌تو جان توست

غزل شماره ۳۹: عزیزا هر دو عالم سایهٔ توست

غزل شماره ۴۰: عقل مست لعل جان افزای توست

غزل شماره ۴۱: قبلهٔ ذرات عالم روی توست

غزل شماره ۴۲: آنکه چندین نقش ازو برخاسته است

غزل شماره ۴۳: بیا که قبلهٔ ما گوشهٔ خرابات است

غزل شماره ۴۴: ندای غیب به جان تو می‌رسد پیوست

غزل شماره ۴۵: لعل گلرنگت شکربار آمدست

غزل شماره ۴۶: چون کنم معشوق عیار آمدست

غزل شماره ۴۷: تا که عشق تو حاصل افتادست

غزل شماره ۴۸: این گره کز تو بر دل افتادست

غزل شماره ۴۹: مرا در عشق او کاری فتادست

غزل شماره ۵۰: ندانم تا چه کارم اوفتادست

غزل شماره ۵۱: مفشان سر زلف خویش سرمست

غزل شماره ۵۲: عزم آن دارم که امشب نیم مست

غزل شماره ۵۳: دلی کز عشق جانان دردمند است

غزل شماره ۵۴: پی آن گیر کاین ره پیش بردست

غزل شماره ۵۵: زان پیش که بودها نبودست

غزل شماره ۵۶: ره عشاق راهی بی‌کنار است

غزل شماره ۵۷: آتش عشق تو در جان خوشتر است

غزل شماره ۵۸: لعلت از شهد و شکر نیکوتر است

غزل شماره ۵۹: آن دهان نیست که تنگ شکر است

غزل شماره ۶۰: عشق را گوهر ز کانی دیگر است

غزل شماره ۶۱: ذره‌ای اندوه تو از هر دو عالم خوشتر است

غزل شماره ۶۲: مرکب لنگ است و راه دور است

غزل شماره ۶۳: اگر تو عاشقی معشوق دور است

غزل شماره ۶۴: چه رخساره که از بدر منیر است

غزل شماره ۶۵: هر که را ذره‌ای ازین سوز است

غزل شماره ۶۶: روی تو شمع آفتاب بس است

غزل شماره ۶۷: شمع رویت ختم زیبایی بس است

غزل شماره ۶۸: وشاقی اعجمی با دشنه در دست

غزل شماره ۶۹: نیم شبی سیم برم نیم مست

غزل شماره ۷۰: دوش ناگه آمد و در جان نشست

غزل شماره ۷۱: در سرم از عشقت این سودا خوش است

غزل شماره ۷۲: چشم خوشش مست نیست لیک چو مستان خوش است

غزل شماره ۷۳: حسن تو رونق جهان بشکست

غزل شماره ۷۴: در دلم تا برق عشق او بجست

غزل شماره ۷۵: سر عشقت مشکلی بس مشکل است

غزل شماره ۷۶: ره میخانه و مسجد کدام است

غزل شماره ۷۷: تا در تو خیال خاص و عام است

غزل شماره ۷۸: غم بسی دارم چه جای صد غم است

غزل شماره ۷۹: درج لعلت دلگشای مردم است

غزل شماره ۸۰: خاصیت عشقت که برون از دو جهان است

غزل شماره ۸۱: هر شور وشری که در جهان است

غزل شماره ۸۲: تا چشم برندوزی از هرچه در جهان است

غزل شماره ۸۳: عشق تو قلاوز جهان است

غزل شماره ۸۴: تا عشق تودر میان جان است

غزل شماره ۸۵: جهانی جان چو پروانه از آن است

غزل شماره ۸۶: همه عالم خروش و جوش از آن است

غزل شماره ۸۷: رهی کان ره نهان اندر نهان است

غزل شماره ۸۸: چون دلبر من سبز خط و پسته دهان است

غزل شماره ۸۹: کم شدن در کم شدن دین من است

غزل شماره ۹۰: عشق تو ز اختیار بیرون است

غزل شماره ۹۱: عشق جمال جانان دریای آتشین است

غزل شماره ۹۲: شیر در کار عشق مسکین است

غزل شماره ۹۳: بت ترسای من مست شبانه است

غزل شماره ۹۴: هر که درین دیرخانه مرد یگانه است

غزل شماره ۹۵: ای به وصفت گمشده هرجان که هست

غزل شماره ۹۶: خراباتی است پر رندان سرمست

غزل شماره ۹۷: شادی به روزگار شناسندگان مست

غزل شماره ۹۸: بی تو از صد شادیم یک غم به است

غزل شماره ۹۹: نور ایمان از بیاض روی اوست

غزل شماره ۱۰۰: شمع رویت را دلم پروانه‌ای است

غزل شماره ۱۰۱: گر جمله تویی همه جهان چیست

غزل شماره ۱۰۲: ای دلشده دلربای من کیست

غزل شماره ۱۰۳: در عشق قرار بی‌قراری است

غزل شماره ۱۰۴: طریق عشق جانا بی بلا نیست

غزل شماره ۱۰۵: سخن عشق جز اشارت نیست

غزل شماره ۱۰۶: عشق را اندر دو عالم هیچ پذرفتار نیست

غزل شماره ۱۰۷: هر که درین درد گرفتار نیست

غزل شماره ۱۰۸: دل بگسل از جهان که جهان پایدار نیست

غزل شماره ۱۰۹: از تو کارم همچو زر بایست نیست

غزل شماره ۱۱۰: ای دل ز جان در آی که جانان پدید نیست

غزل شماره ۱۱۱: از قوت مستیم ز هستیم خبر نیست

غزل شماره ۱۱۲: دل خون شد از توام خبر نیست

غزل شماره ۱۱۳: در ره عشاق نام و ننگ نیست

غزل شماره ۱۱۴: طمع وصل تو مجالم نیست

غزل شماره ۱۱۵: آفتاب رخ تو پنهان نیست

غزل شماره ۱۱۶: سرو چون قد خرامان تو نیست

غزل شماره ۱۱۷: هر دلی کز عشق تو آگاه نیست

غزل شماره ۱۱۸: کیست که از عشق تو پردهٔ او پاره نیست

غزل شماره ۱۱۹: در ده خبر است این که ز مه ده خبری نیست

غزل شماره ۱۲۰: عشق جز بخشش خدایی نیست

غزل شماره ۱۲۱: آیینهٔ تو سیاه رویی است

غزل شماره ۱۲۲: زهی زیبا جمالی این چه روی است

غزل شماره ۱۲۳: هر دیده که بر تو یک نظر داشت

غزل شماره ۱۲۴: تاب روی تو آفتاب نداشت

غزل شماره ۱۲۵: درد دل من از حد و اندازه درگذشت

غزل شماره ۱۲۶: در عشق تو عقل سرنگون گشت

غزل شماره ۱۲۷: ای دلم مست چشمهٔ نوشت

غزل شماره ۱۲۸: تا دل من راه جانان بازیافت

غزل شماره ۱۲۹: تا گل از ابر آب حیوان یافت

غزل شماره ۱۳۰: تا دل ز کمال تو نشان یافت

غزل شماره ۱۳۱: دل کمال از لعل میگون تو یافت

غزل شماره ۱۳۲: پیشگاه عشق را پیشان که یافت

غزل شماره ۱۳۳: خاک کویت هر دو عالم در نیافت

غزل شماره ۱۳۴: بس که دل تشنه سوخت وز لبت آبی نیافت

غزل شماره ۱۳۵: هر دل که ز عشق بی نشان رفت

غزل شماره ۱۳۶: دوش جان دزدیده از دل راه جانان برگرفت

غزل شماره ۱۳۷: آتش سودای تو عالم جان در گرفت

غزل شماره ۱۳۸: گر نبودی در جهان امکان گفت

غزل شماره ۱۳۹: ای زلف تو دام و دانه خالت

غزل شماره ۱۴۰: ای آفتاب طفلی در سایهٔ جمالت

غزل شماره ۱۴۱: ای بی نشان محض نشان از که جویمت

غزل شماره ۱۴۲: ای چو چشم سوزن عیسی دهانت

غزل شماره ۱۴۳: ای مشک خطا خط سیاهت

غزل شماره ۱۴۴: ای آفتاب سرکش یک ذره خاک پایت

غزل شماره ۱۴۵: ای پرتو وجودت در عقل بی نهایت

ح

غزل شماره ۱۴۶: رطل گران ده صبوح زانکه رسیده است صبح

غزل شماره ۱۴۷: صبح دم زد ساقیا هین الصبوح

د

غزل شماره ۱۴۸: کشتی عمر ما کنار افتاد

غزل شماره ۱۴۹: عکس روی تو بر نگین افتاد

غزل شماره ۱۵۰: گر هندوی زلفت ز درازی به ره افتاد

غزل شماره ۱۵۱: چون نظر بر روی جانان اوفتاد

غزل شماره ۱۵۲: چون لعل توام هزار جان داد

غزل شماره ۱۵۳: شرح لب لعلت به زبان می‌نتوان داد

غزل شماره ۱۵۴: پیر ما بار دگر روی به خمار نهاد

غزل شماره ۱۵۵: عشق تو پرده، صد هزار نهاد

غزل شماره ۱۵۶: هرچه دارم در میان خواهم نهاد

غزل شماره ۱۵۷: دلم قوت کار می‌برنتابد

غزل شماره ۱۵۸: دلم در عشق تو جان برنتابد

غزل شماره ۱۵۹: دل ز هوای تو یک زمان نشکیبد

غزل شماره ۱۶۰: هر آن دردی که دلدارم فرستد

غزل شماره ۱۶۱: هر شب دل پر خونم بر خاک درت افتد

غزل شماره ۱۶۲: گر پرده ز خورشید جمال تو برافتد

غزل شماره ۱۶۳: نه به کویم گذرت می‌افتد

غزل شماره ۱۶۴: در زیر بار عشقت هر توسنی چه سنجد

غزل شماره ۱۶۵: مرا با عشق تو جان درنگنجد

غزل شماره ۱۶۶: حدیث عشق در دفتر نگنجد

غزل شماره ۱۶۷: جانا حدیث حسنت در داستان نگنجد

غزل شماره ۱۶۸: جانا شعاع رویت در جسم و جان نگنجد

غزل شماره ۱۶۹: اسرار تو در زبان نمی‌گنجد

غزل شماره ۱۷۰: تا زلف تو همچو مار می‌پیچد

غزل شماره ۱۷۱: هر دل که ز خویشتن فنا گردد

غزل شماره ۱۷۲: بودی که ز خود نبود گردد

غزل شماره ۱۷۳: گر نکوییت بیشتر گردد

غزل شماره ۱۷۴: دلی کز عشق او دیوانه گردد

غزل شماره ۱۷۵: اگر دردت دوای جان نگردد

غزل شماره ۱۷۶: قد تو به آزادی بر سرو چمن خندد

غزل شماره ۱۷۷: عاشق تو جان مختصر که پسندد

غزل شماره ۱۷۸: خطش مشک از زنخدان می برآرد

غزل شماره ۱۷۹: خطی کان سرو بالا می‌درآرد

غزل شماره ۱۸۰: صبح بر شب شتاب می‌آرد

غزل شماره ۱۸۱: دل درد تو یادگار دارد

غزل شماره ۱۸۲: سر زلف تو بوی گلزار دارد

غزل شماره ۱۸۳: فرو رفتم به دریایی که نه پای و نه سر دارد

غزل شماره ۱۸۴: هر که بر روی او نظر دارد

غزل شماره ۱۸۵: لب تو مردمی دیده دارد

غزل شماره ۱۸۶: بر در حق هر که کار و بار ندارد

غزل شماره ۱۸۷: زین درد کسی خبر ندارد

غزل شماره ۱۸۸: دلی کز عشق جانان جان ندارد

غزل شماره ۱۸۹: اگر درمان کنم امکان ندارد

غزل شماره ۱۹۰: بار دگر پیر ما رخت به خمار برد

غزل شماره ۱۹۱: آتش عشق آب کارم برد

غزل شماره ۱۹۲: عشق تو به سینه تاختن برد

غزل شماره ۱۹۳: نام وصلش به زبان نتوان برد

غزل شماره ۱۹۴: درد من از عشق تو درمان نبرد

غزل شماره ۱۹۵: هرچه نشان کنی تویی، راه نشان نمی‌برد

غزل شماره ۱۹۶: دم عیسی است که با باد سحر می‌گذرد

غزل شماره ۱۹۷: از کمان ابروش چون تیر مژگان بگذرد

غزل شماره ۱۹۸: هر دل که وصال تو طلب کرد

غزل شماره ۱۹۹: چون شراب عشق در دل کار کرد

غزل شماره ۲۰۰: بس نظر تیز که تقدیر کرد

غزل شماره ۲۰۱: تا دوست بر دلم در عالم فراز کرد

غزل شماره ۲۰۲: عشق تو مست جاودانم کرد

غزل شماره ۲۰۳: دست با تو در کمر خواهیم کرد

غزل شماره ۲۰۴: پشت بر روی جهان خواهیم کرد

غزل شماره ۲۰۵: ترسا بچه‌ای ناگه قصد دل و جانم کرد

غزل شماره ۲۰۶: زلف تو مرا بند دل و غارت جان کرد

غزل شماره ۲۰۷: هر که را عشق تو سرگردان کرد

غزل شماره ۲۰۸: عزم خرابات بی‌قنا نتوان کرد

غزل شماره ۲۰۹: روی در زیر زلف پنهان کرد

غزل شماره ۲۱۰: بی لعل لبت وصف شکر می‌نتوان کرد

غزل شماره ۲۱۱: چون باد صبا سوی چمن تاختن آورد

غزل شماره ۲۱۲: خطت خورشید را در دامن آورد

غزل شماره ۲۱۳: زین دم عیسی که هر ساعت سحر می‌آورد

غزل شماره ۲۱۴: چو طوطی خط او پر بر آورد

غزل شماره ۲۱۵: لوح چو سیمت خطی چو قیر بر آورد

غزل شماره ۲۱۶: چو جان و دل ز می عشق دوش جوش بر آورد

غزل شماره ۲۱۷: دل دست به کافری بر آورد

غزل شماره ۲۱۸: خطی سبز از زنخدان می بر آورد

غزل شماره ۲۱۹: زندهٔ عشق تو آب زندگانی کی خورد

غزل شماره ۲۲۰: درد من هیچ دوا نپذیرد

غزل شماره ۲۲۱: چون زلف بیقرارش بر رخ قرار گیرد

غزل شماره ۲۲۲: چو به خنده لب گشایی دو جهان شکر بگیرد

غزل شماره ۲۲۳: چون پرده ز روی ماه برگیرد

غزل شماره ۲۲۴: چو قفل لعل بر درج گهر زد

غزل شماره ۲۲۵: دست در دامن جان خواهم زد

غزل شماره ۲۲۶: عشق آمد و آتشی به دل در زد

غزل شماره ۲۲۷: دل به سودای تو جان در بازد

غزل شماره ۲۲۸: ترسا بچهٔ مستم گر پرده براندازد

غزل شماره ۲۲۹: گر از گره زلفت جانم کمری سازد

غزل شماره ۲۳۰: گر آه کنم زبان بسوزد

غزل شماره ۲۳۱: مرا سودای تو جان می بسوزد

غزل شماره ۲۳۲: اگر ز پیش جمالت نقاب برخیزد

غزل شماره ۲۳۳: گرچه ز تو هر روزم صد فتنه دگر خیزد

غزل شماره ۲۳۴: هر روز غم عشقت بر ما حشر انگیزد

غزل شماره ۲۳۵: دل برای تو ز جان برخیزد

غزل شماره ۲۳۶: اگر ز زلف توام حلقه‌ای به گوش رسد

غزل شماره ۲۳۷: بوی زلف یار آمد یارم اینک می‌رسد

غزل شماره ۲۳۸: هم بلای تو به جان بی قراران می‌رسد

غزل شماره ۲۳۹: جان در مقام عشق به جانان نمی‌رسد

غزل شماره ۲۴۰: در صفت عشق تو شرح و بیان نمی‌رسد

غزل شماره ۲۴۱: از سر زلف دلکشت بوی به ما نمی‌رسد

غزل شماره ۲۴۲: مرد ره عشق تو از دامن تر ترسد

غزل شماره ۲۴۳: ذوق وصلت به هیچ جان نرسد

غزل شماره ۲۴۴: شکن زلف چو زنار بتم پیدا شد

غزل شماره ۲۴۵: ای به خود زنده مرده باید شد

غزل شماره ۲۴۶: پیر ما وقت سحر بیدار شد

غزل شماره ۲۴۷: قصهٔ عشق تو چون بسیار شد

غزل شماره ۲۴۸: یک شرر از عین عشق دوش پدیدار شد

غزل شماره ۲۴۹: در راه تو هر که راهبر شد

غزل شماره ۲۵۰: چو خورشید جمالت جلوه‌گر شد

غزل شماره ۲۵۱: برقع از خورشید رویش دور شد

غزل شماره ۲۵۲: بار دگر پیر ما مفلس و قلاش شد

غزل شماره ۲۵۳: بیچاره دلم در سر آن زلف به خم شد

غزل شماره ۲۵۴: چون عشق تو داعی عدم شد

غزل شماره ۲۵۵: گر در صف دین داران دین دار نخواهم شد

غزل شماره ۲۵۶: هر که در بادیهٔ عشق تو سرگردان شد

غزل شماره ۲۵۷: هر که در راه حقیقت از حقیقت بی‌نشان شد

غزل شماره ۲۵۸: جهان از باد نوروزی جوان شد

غزل شماره ۲۵۹: در راه عشق هر دل کو خصم خویشتن شد

غزل شماره ۲۶۰: تا نور او دیدم دو کون از چشم من افتاده شد

غزل شماره ۲۶۱: پیر ما از صومعه بگریخت در میخانه شد

غزل شماره ۲۶۲: تا دل لایعقلم دیوانه شد

غزل شماره ۲۶۳: کسی کز حقیقت خبردار باشد

غزل شماره ۲۶۴: چه دانستم که این دریای بی پایان چنین باشد

غزل شماره ۲۶۵: حدیث فقر را محرم نباشد

غزل شماره ۲۶۶: عشقت ایمان و جان به ما بخشد

غزل شماره ۲۶۷: هر زمانم عشق ماهی در کشاکش می‌کشد

غزل شماره ۲۶۸: هر زمان عشق تو در کارم کشد

غزل شماره ۲۶۹: قوت بار عشق تو مرکب جان نمی‌کشد

غزل شماره ۲۷۰: نور روی تو را نظر نکشد

غزل شماره ۲۷۱: نه دل چو غمت آمد از خویشتن اندیشد

غزل شماره ۲۷۲: در قعر جان مستم دردی پدید آمد

غزل شماره ۲۷۳: در عشق به سر نخواهم آمد

غزل شماره ۲۷۴: کارم از عشق تو به جان آمد

غزل شماره ۲۷۵: ره عشاق بی ما و من آمد

غزل شماره ۲۷۶: لعل تو به جان فزایی آمد

غزل شماره ۲۷۷: دی پیر من از کوی خرابات برآمد

غزل شماره ۲۷۸: نقد قدم از مخزن اسرار برآمد، چون گنج عیان شد

غزل شماره ۲۷۹: عشق تو ز سقسین و ز بلغار برآمد

غزل شماره ۲۸۰: سرمست به بوستان برآمد

غزل شماره ۲۸۱: چو ترک سیم برم صبحدم ز خواب درآمد

غزل شماره ۲۸۲: نگارم دوش شوریده درآمد

غزل شماره ۲۸۳: مستغرقی که از خود هرگز به سر نیامد

غزل شماره ۲۸۴: دلا دیدی که جانانم نیامد

غزل شماره ۲۸۵: عاشقان زنده‌دل به نام تو اند

غزل شماره ۲۸۶: آنها که در هوای تو جان‌ها بداده‌اند

غزل شماره ۲۸۷: آنها که پای در ره تقوی نهاده‌اند

غزل شماره ۲۸۸: عاشقان از خویشتن بیگانه‌اند

غزل شماره ۲۸۹: پیش رفتن را چو پیشان بسته‌اند

غزل شماره ۲۹۰: ز لعلت زکاتی شکر می‌ستاند

غزل شماره ۲۹۱: نه قدر وصال تو هر مختصری داند

غزل شماره ۲۹۲: دلی کز عشق تو جان برفشاند

غزل شماره ۲۹۳: روی تو کافتاب را ماند

غزل شماره ۲۹۴: عقل در عشق تو سرگردان بماند

غزل شماره ۲۹۵: دلم بی عشق تو یک دم نماند

غزل شماره ۲۹۶: گرد ره تو کعبه و خمار نماند

غزل شماره ۲۹۷: آن را که غمت به خویش خواند

غزل شماره ۲۹۸: چون تتق از روی آن شمع جهان برداشتند

غزل شماره ۲۹۹: چون سیمبران روی به گلزار نهادند

غزل شماره ۳۰۰: عاشقانی کز نسیم دوست جان می‌پرورند

غزل شماره ۳۰۱: از می عشق نیستی هر که خروش می‌زند

غزل شماره ۳۰۲: چون لبش درج گهر باز کند

غزل شماره ۳۰۳: هر که درین دایره دوران کند

غزل شماره ۳۰۴: آفتاب رخ آشکاره کند

غزل شماره ۳۰۵: هر زمانی زلف را بندی کند

غزل شماره ۳۰۶: دل ز میان جان و دل قصد هوات می‌کند

غزل شماره ۳۰۷: هر که عزم عشق رویش می‌کند

غزل شماره ۳۰۸: عشق توام داغ چنان می‌کند

غزل شماره ۳۰۹: زلف شبرنگش شبیخون می‌کند

غزل شماره ۳۱۰: گر فلک دیده بر آن چهرهٔ زیبا فکند

غزل شماره ۳۱۱: چو تاب در سر آن زلف دلستان فکند

غزل شماره ۳۱۲: دل نظر بر روی آن شمع جهان می‌افکند

غزل شماره ۳۱۳: سر مستی ما مردم هشیار ندانند

غزل شماره ۳۱۴: عاشقان چون به هوش باز آیند

غزل شماره ۳۱۵: اصحاب صدق چون قدم اندر صفا زنند

غزل شماره ۳۱۶: آنها که در حقیقت اسرار می‌روند

غزل شماره ۳۱۷: دل ز جان برگیر تا راهت دهند

غزل شماره ۳۱۸: قومی که در فنا به دل یکدگر زیند

غزل شماره ۳۱۹: هر که سرگردان این سودا بود

غزل شماره ۳۲۰: شبی کز زلف تو عالم چو شب بود

غزل شماره ۳۲۱: آن را که ز وصل او خبر بود

غزل شماره ۳۲۲: عشق بی درد ناتمام بود

غزل شماره ۳۲۳: آنچه نقد سینهٔ مردان بود

غزل شماره ۳۲۴: عشق را پیر و جوان یکسان بود

غزل شماره ۳۲۵: آنرا که ز وصل او نشان بود

غزل شماره ۳۲۶: هر که را با لب تو پیمان بود

غزل شماره ۳۲۷: هر که را اندیشهٔ درمان بود

غزل شماره ۳۲۸: زلف تو که فتنهٔ جهان بود

غزل شماره ۳۲۹: هر که را ذره‌ای وجود بود

غزل شماره ۳۳۰: هر که را در عشق تو کاری بود

غزل شماره ۳۳۱: مرد یک موی تو فلک نبود

غزل شماره ۳۳۲: چو در غم تو جز جان چیزی دگرم نبود

غزل شماره ۳۳۳: کسی کو خویش بیند بنده نبود

غزل شماره ۳۳۴: با لب لعلت سخن در جان رود

غزل شماره ۳۳۵: دل به امید وصل تو باد به دست می‌رود

غزل شماره ۳۳۶: تا سر زلف تو درهم می‌رود

غزل شماره ۳۳۷: چه سازی سرای و چه گویی سرود

غزل شماره ۳۳۸: گر نسیم یوسفم پیدا شود

غزل شماره ۳۳۹: هر گدایی مرد سلطان کی شود

غزل شماره ۳۴۰: چون تو جانان منی جان بی تو خرم کی شود

غزل شماره ۳۴۱: هر که صید چون تو دلداری شود

غزل شماره ۳۴۲: یک حاجتم ز وصل میسر نمی‌شود

غزل شماره ۳۴۳: ای کوی توام مقصد و ای روی تو مقصود

غزل شماره ۳۴۴: هرچه در هر دو جهان جانان نمود

غزل شماره ۳۴۵: رهبان دیر را سبب عاشقی چه بود

غزل شماره ۳۴۶: گر دلبرم به یک شکر از لب زبان دهد

غزل شماره ۳۴۷: برق عشق از آتش و از خون جهد

غزل شماره ۳۴۸: زلف را چون به قصد تاب دهد

غزل شماره ۳۴۹: یک شکر زان لب به صد جان می‌دهد

غزل شماره ۳۵۰: هر که را ذوق دین پدید آید

غزل شماره ۳۵۱: یا دست به زیر سنگم آید

غزل شماره ۳۵۲: عشق تو به جان دریغم آید

غزل شماره ۳۵۳: سر زلف دلستانت به شکن دریغم آید

غزل شماره ۳۵۴: هر که را دانهٔ نار تو به دندان آید

غزل شماره ۳۵۵: یک ذره نور رویت گر ز آسمان برآید

غزل شماره ۳۵۶: چو از جیبش مه تابان برآید

غزل شماره ۳۵۷: چو نقاب برگشائی مه آن جهان برآید

غزل شماره ۳۵۸: گر نه از خاک درت باد صبا می‌آید

غزل شماره ۳۵۹: دلبرم رخ گشاده می‌آید

غزل شماره ۳۶۰: صبح از پرده به در می‌آید

غزل شماره ۳۶۱: آن ماه برای کس نمی‌آید

غزل شماره ۳۶۲: آن روی به جز قمر که آراید

غزل شماره ۳۶۳: تشنه را از سراب چگشاید

غزل شماره ۳۶۴: دو جهان بی‌توام نمی‌باید

غزل شماره ۳۶۵: گر رخ او ذره‌ای جمال نماید

غزل شماره ۳۶۶: رخت را ماه نایب می‌نماید

غزل شماره ۳۶۷: نه یار هرکسی را رخسار می‌نماید

غزل شماره ۳۶۸: سر زلف تو پر خون می‌نماید

غزل شماره ۳۶۹: رخ ز زیر نقاب بنماید

غزل شماره ۳۷۰: کسی کو هرچه دید از چشم جان دید

غزل شماره ۳۷۱: قطره گم گردان چو دریا شد پدید

غزل شماره ۳۷۲: برکناری شو ز هر نقشی که آن آید پدید

غزل شماره ۳۷۳: تا که گشت این خیال‌خانه پدید

غزل شماره ۳۷۴: واقعهٔ عشق را نیست نشانی پدید

غزل شماره ۳۷۵: تا خطت آمد به شبرنگی پدید

غزل شماره ۳۷۶: در ره عشق تو پایان کس ندید

غزل شماره ۳۷۷: هنگام صبوح آمد ای هم نفسان خیزید

غزل شماره ۳۷۸: دل چه خواهی کرد چون دلبر رسید

غزل شماره ۳۷۹: درد کو تا دردوار خواهم رسید

غزل شماره ۳۸۰: عقل را در رهت قدم برسید

غزل شماره ۳۸۱: دوش آمد و ز مسجدم اندر کران کشید

غزل شماره ۳۸۲: دلم دردی که دارد با که گوید

غزل شماره ۳۸۳: الا ای زاهدان دین دلی بیدار بنمایید

ر

غزل شماره ۳۸۴: قدم درنه اگر مردی درین کار

غزل شماره ۳۸۵: میی درده که در ده نیست هشیار

غزل شماره ۳۸۶: اگر خورشید خواهی سایه بگذار

غزل شماره ۳۸۷: از پس پردهٔ دل دوش بدیدم رخ یار

غزل شماره ۳۸۸: درآمد دوش ترکم مست و هشیار

غزل شماره ۳۸۹: بردار صراحیی ز خمار

غزل شماره ۳۹۰: ای عشق تو کیمیای اسرار

غزل شماره ۳۹۱: در عشق تو گم شدم به یکبار

غزل شماره ۳۹۲: اشک ریز آمدم چو ابر بهار

غزل شماره ۳۹۳: عشق آبم برد گو آبم ببر

غزل شماره ۳۹۴: ای در درون جانم و جان از تو بی خبر

غزل شماره ۳۹۵: ای تو را با هر دلی کاری دگر

غزل شماره ۳۹۶: پیر ما می‌رفت هنگام سحر

غزل شماره ۳۹۷: آتش عشق تو دلم، کرد کباب ای پسر

غزل شماره ۳۹۸: نیست مرا به هیچ رو، بی تو قرار ای پسر

غزل شماره ۳۹۹: جان به لب آوردم ای جان درنگر

غزل شماره ۴۰۰: گر ز سر عشق او داری خبر

غزل شماره ۴۰۱: باد شمال می‌وزد، طرهٔ یاسمن نگر

غزل شماره ۴۰۲: ساقیا گه جام ده گه جام خور

غزل شماره ۴۰۳: چو پیشهٔ تو شیوه و ناز است چه تدبیر

ز

غزل شماره ۴۰۴: گرفتم عشق روی تو ز سر باز

غزل شماره ۴۰۵: عشق تو مرا ستد ز من باز

غزل شماره ۴۰۶: ای دل ز دلبران جهانت گزیده باز

غزل شماره ۴۰۷: هر که زو داد یک نشانی باز

غزل شماره ۴۰۸: هر که سر رشتهٔ تو یابد باز

غزل شماره ۴۰۹: ای روی تو شمع پردهٔ راز

غزل شماره ۴۱۰: ای شیوهٔ تو کرشمه و ناز

غزل شماره ۴۱۱: ذره‌ای دوستی آن دمساز

غزل شماره ۴۱۲: جان ز مشک زلف دلم چون جگر مسوز

غزل شماره ۴۱۳: عمر رفت و تو منی داری هنوز

س

غزل شماره ۴۱۴: چند جویی در جهان یاری ز کس

غزل شماره ۴۱۵: آفتاب عاشقان روی تو بس

غزل شماره ۴۱۶: در عشق روی او ز حدوث و قدم مپرس

ش

غزل شماره ۴۱۷: دوش آمد و گفت از آن ما باش

غزل شماره ۴۱۸: ای دل اگر عاشقی در پی دلدار باش

غزل شماره ۴۱۹: غیرت آمد بر دلم زد دور باش

غزل شماره ۴۲۰: گر مرد رهی ز رهروان باش

غزل شماره ۴۲۱: در عشق تو من توام تو من باش

غزل شماره ۴۲۲: منم اندر قلندری شده فاش

غزل شماره ۴۲۳: دستم نرسد به زلف چون شستش

غزل شماره ۴۲۴: بیچاره دلم که نرگس مستش

غزل شماره ۴۲۵: اگر دلم ببرد یار دلبری رسدش

غزل شماره ۴۲۶: آنکه سر دارد کلاهت نرسدش

غزل شماره ۴۲۷: عشق آن باشد که غایت نبودش

غزل شماره ۴۲۸: عاشقی نه دل نه دین می‌بایدش

غزل شماره ۴۲۹: چون دربسته است درج ناپدیدش

غزل شماره ۴۳۰: بنمود رخ از پرده، دل گشت گرفتارش

غزل شماره ۴۳۱: ای پیر مناجاتی رختت به قلندر کش

غزل شماره ۴۳۲: درکش سر زلف دلستانش

غزل شماره ۴۳۳: هر مرد که نیست امتحانش

غزل شماره ۴۳۴: ای ز عشقت این دل دیوانه خوش

غزل شماره ۴۳۵: می‌شد سر زلف در زمین کش

غزل شماره ۴۳۶: آخر ای صوفی مرقع پوش

غزل شماره ۴۳۷: ترسا بچهٔ شکر لبم دوش

غزل شماره ۴۳۸: مست شدم تا به خرابات دوش

غزل شماره ۴۳۹: دلی کامد ز عشق دوست در جوش

غزل شماره ۴۴۰: ای دل ز جفای یار مندیش

غزل شماره ۴۴۱: دلا در سر عشق از سر میندیش

غزل شماره ۴۴۲: هر که هست اندر پی بهبود خویش

غزل شماره ۴۴۳: ای از همه بیش و از همه پیش

غزل شماره ۴۴۴: هر روز که جلوه می‌کند رویش

غ

غزل شماره ۴۴۵: ز دست رفت مرا بی تو روزگار دریغ

ق

غزل شماره ۴۴۶: ای لب تو نگین خاتم عشق

غزل شماره ۴۴۷: خاصگان محرم سلطان عشق

غزل شماره ۴۴۸: هر که دایم نیست ناپروای عشق

غزل شماره ۴۴۹: عقل کجا پی برد شیوهٔ سودای عشق

گ

غزل شماره ۴۵۰: ای عشق تو با وجود هم تنگ

ل

غزل شماره ۴۵۱: ای عقل گرفته از رخت فال

غزل شماره ۴۵۲: صورت نبندد ای صنم، بی زلف تو آرام دل

غزل شماره ۴۵۳: زهی در کوی عشقت مسکن دل

غزل شماره ۴۵۴: ای زلف تو شبی خوش وانگه به روز حاصل

م

غزل شماره ۴۵۵: عشق جانی داد و بستد والسلام

غزل شماره ۴۵۶: صبح رخ از پرده نمود ای غلام

غزل شماره ۴۵۷: گشت جهان همچو نگار ای غلام

غزل شماره ۴۵۸: خورد بر شب صبحدم شام ای غلام

غزل شماره ۴۵۹: صبح بر افراخت علم ای غلام

غزل شماره ۴۶۰: صبح برانداخت نقاب ای غلام

غزل شماره ۴۶۱: عاشق لعل شکربار توام

غزل شماره ۴۶۲: شیفتهٔ حلقهٔ گوش توام

غزل شماره ۴۶۳: خط مکش در وفا کزآن توام

غزل شماره ۴۶۴: فتنهٔ زلف دلربای توام

غزل شماره ۴۶۵: در خطت تا دل به جان در بسته‌ام

غزل شماره ۴۶۶: تا دیده‌ام رخ تو کم جان گرفته‌ام

غزل شماره ۴۶۷: از می عشق تو مست افتاده‌ام

غزل شماره ۴۶۸: کار بر خود سخت مشکل کرده‌ام

غزل شماره ۴۶۹: من شراب از ساغر جان خورده‌ام

غزل شماره ۴۷۰: بی دل و بی قراری مانده‌ام

غزل شماره ۴۷۱: بیشتر عمر چنان بوده‌ام

غزل شماره ۴۷۲: روی تو در حسن چنان دیده‌ام

غزل شماره ۴۷۳: از بس که روز و شب غم بر غم کشیده‌ام

غزل شماره ۴۷۴: ای برده به آب‌روی آبم

غزل شماره ۴۷۵: نه از وصل تو نشان می‌یابم

غزل شماره ۴۷۶: از عشق تو من به دیر بنشستم

غزل شماره ۴۷۷: تو بلندی عظیم و من پستم

غزل شماره ۴۷۸: درآمد دوش ترک نیم مستم

غزل شماره ۴۷۹: ساقیا توبه شکستم، جرعه‌ای می ده به دستم

غزل شماره ۴۸۰: دی در صف اوباش زمانی بنشستم

غزل شماره ۴۸۱: مرا قلاش می‌خوانند، هستم

غزل شماره ۴۸۲: از می عشق تو چنان مستم

غزل شماره ۴۸۳: عزم عشق دلستانی داشتم

غزل شماره ۴۸۴: دوش چشم خود ز خون دریای گوهر یافتم

غزل شماره ۴۸۵: آنچه من در عشق جانان یافتم

غزل شماره ۴۸۶: دوش، چون گردون کنار خویش پر خون یافتم

غزل شماره ۴۸۷: دوش درون صومعه، دیر مغانه یافتم

غزل شماره ۴۸۸: دوش دل را در بلایی یافتم

غزل شماره ۴۸۹: یک غمت را هزار جان گفتم

غزل شماره ۴۹۰: دریاب که رخت برنهادم

غزل شماره ۴۹۱: بر درد تو دل از آن نهادم

غزل شماره ۴۹۲: ای عشق تو پیشوای دردم

غزل شماره ۴۹۳: منم آن گبر دیرینه که بتخانه بنا کردم

غزل شماره ۴۹۴: تا روی تو قبلهٔ نظر کردم

غزل شماره ۴۹۵: هر شبی عشقت جگر می‌سوزدم

غزل شماره ۴۹۶: گم شدم در خود نمی‌دانم کجا پیدا شدم

غزل شماره ۴۹۷: در سفر عشق چنان گم شدم

غزل شماره ۴۹۸: ای عشق بی نشان ز تو من بی نشان شدم

غزل شماره ۴۹۹: تا ز سر عشق سرگردان شدم

غزل شماره ۵۰۰: تا جمال تو بدیدم مست و مدهوش آمدم

غزل شماره ۵۰۱: دوش از وثاق دلبری سرمست بیرون آمدم

غزل شماره ۵۰۲: رفتم به زیر پرده و بیرون نیامدم

غزل شماره ۵۰۳: تو می‌دانی که در کار تو چون مضطر فرو ماندم

غزل شماره ۵۰۴: تا بر رخ تو نظر فکندم

غزل شماره ۵۰۵: تا عشق تو را به جان ربودم

غزل شماره ۵۰۶: تا عشق تو سوخت همچو عودم

غزل شماره ۵۰۷: سواد خط تو چون نافع نظر دیدم

غزل شماره ۵۰۸: عشق بالای کفر و دین دیدم

غزل شماره ۵۰۹: دریغا کانچه جستم آن ندیدم

غزل شماره ۵۱۰: تا چشم باز کردم نور رخ تو دیدم

غزل شماره ۵۱۱: آن در که بسته باید تا چند باز دارم

غزل شماره ۵۱۲: من با تو هزار کار دارم

غزل شماره ۵۱۳: ازین کاری که من دارم نه جان دارم نه تن دارم

غزل شماره ۵۱۴: تا عشق تو در میان جان دارم

غزل شماره ۵۱۵: مسلمانان من آن گبرم که دین را خوار می‌دارم

غزل شماره ۵۱۶: جانا مرا چه سوزی چون بال و پر ندارم

غزل شماره ۵۱۷: دل رفت وز جان خبر ندارم

غزل شماره ۵۱۸: فریاد کز غم تو فریادرس ندارم

غزل شماره ۵۱۹: سر مویی سر عالم ندارم

غزل شماره ۵۲۰: بی تو زمانی سر زمانه ندارم

غزل شماره ۵۲۱: چه سازم که سوی تو راهی ندارم

غزل شماره ۵۲۲: اگر عشقت به جای جان ندارم

غزل شماره ۵۲۳: تا نرگست به دشنه چون شمع کشت زارم

غزل شماره ۵۲۴: نظری به کار من کن که ز دست رفت کارم

غزل شماره ۵۲۵: اگر برشمارم غم بیشمارم

غزل شماره ۵۲۶: بی تو نیست آرامم کز جهان تو را دارم

غزل شماره ۵۲۷: پشتا پشت است با تو کارم

غزل شماره ۵۲۸: چون من ز همه عالم ترسا بچه‌ای دارم

غزل شماره ۵۲۹: ترسا بچه‌ای کشید در کارم

غزل شماره ۵۳۰: ترک قلندر من دوش درآمد از درم

غزل شماره ۵۳۱: گنج دزدیده ز جایی پی برم

غزل شماره ۵۳۲: خبرت هست که خون شد جگرم

غزل شماره ۵۳۳: گر بوی یک شکن ز سر زلف دلبرم

غزل شماره ۵۳۴: گر از میان آتش دل دم برآورم

غزل شماره ۵۳۵: تیر عشقت بر دل و جان می‌خورم

غزل شماره ۵۳۶: روزی که عتاب یار درگیرم

غزل شماره ۵۳۷: زیر بار ستمت می‌میرم

غزل شماره ۵۳۸: کار چو از دست من برفت چه سازم

غزل شماره ۵۳۹: با این دل بی خبر چه سازم

غزل شماره ۵۴۰: از بس که چو شمع از غم تو زار بسوزم

غزل شماره ۵۴۱: بی لبت از آب حیوان می‌بسم

غزل شماره ۵۴۲: هرگاه که مست آن لقا باشم

غزل شماره ۵۴۳: دامن دل از تو در خون می‌کشم

غزل شماره ۵۴۴: دل و جانم ببرد جان و دلم

غزل شماره ۵۴۵: ای عشق تو قبلهٔ قبولم

غزل شماره ۵۴۶: کجایی ساقیا می ده مدامم

غزل شماره ۵۴۷: خویش را چند ز اندیشه به سر گردانم

غزل شماره ۵۴۸: ای جان و جهان رویت پیدا نکنی دانم

غزل شماره ۵۴۹: هرگز دل پر خون را خرم نکنی دانم

غزل شماره ۵۵۰: درد دل را دوا نمی‌دانم

غزل شماره ۵۵۱: من پای همی ز سر نمی‌دانم

غزل شماره ۵۵۲: بجز غم خوردن عشقت غمی دیگر نمی‌دانم

غزل شماره ۵۵۳: کجا بودم کجا رفتم کجاام من نمی‌دانم

غزل شماره ۵۵۴: زلف و رخت از شام و سحر باز ندانم

غزل شماره ۵۵۵: من این دانم که مویی می ندانم

غزل شماره ۵۵۶: چو خود را پاک دامن می ندانم

غزل شماره ۵۵۷: از عشق در اندرون جانم

غزل شماره ۵۵۸: چون نام تو بر زبان برانم

غزل شماره ۵۵۹: گر در سر عشق رفت جانم

غزل شماره ۵۶۰: از در جان درآی تا جانم

غزل شماره ۵۶۱: ز تو گر یک نظر آید به جانم

غزل شماره ۵۶۲: ازین دریا که غرق اوست جانم

غزل شماره ۵۶۳: درین نشیمن خاکی بدین صفت که منم

غزل شماره ۵۶۴: دست می ندهد که بی تو دم زنم

غزل شماره ۵۶۵: چون ندارم سر یک موی خبر زانچه منم

غزل شماره ۵۶۶: زهره ندارم که سلامت کنم

غزل شماره ۵۶۷: دل ز عشقت بی خبر شد چون کنم

غزل شماره ۵۶۸: قصهٔ عشق تو از بر چون کنم

غزل شماره ۵۶۹: دل ندارم، صبر بی دل چون کنم

غزل شماره ۵۷۰: رفت وجودم به عدم چون کنم

غزل شماره ۵۷۱: دل ز دستم رفت و جان هم، بی دل و جان چون کنم

غزل شماره ۵۷۲: آه گر من زعشق آه کنم

غزل شماره ۵۷۳: بی رخت در جهان نظر چکنم

غزل شماره ۵۷۴: چاره نیست از توام چه چاره کنم

غزل شماره ۵۷۵: هر زمان بی خود هوایی می‌کنم

غزل شماره ۵۷۶: این دل پر درد را چندان که درمان می‌کنم

غزل شماره ۵۷۷: محلم نیست که خورشید جمالت بینم

غزل شماره ۵۷۸: چشم از پی آن دارم تا روی تو می‌بینم

غزل شماره ۵۷۹: دردا که ز یک همدم آثار نمی‌بینم

غزل شماره ۵۸۰: به دریایی در اوفتادم که پایانش نمی‌بینم

غزل شماره ۵۸۱: در درد عشق یک دل بیدار می نبینم

غزل شماره ۵۸۲: ای برده به زلف کفر و دینم

غزل شماره ۵۸۳: در ره او بی سر و پا می‌روم

غزل شماره ۵۸۴: هر شبی وقت سحر در کوی جانان می‌روم

غزل شماره ۵۸۵: ما هرچه آن ماست ز ره بر گرفته‌ایم

غزل شماره ۵۸۶: ما به عهد حسن تو ترک دل و جان گفته‌ایم

غزل شماره ۵۸۷: باده ناخورده مست آمده‌ایم

غزل شماره ۵۸۸: ما می از کاس سعادت خورده‌ایم

غزل شماره ۵۸۹: دست در عشقت ز جان افشانده‌ایم

غزل شماره ۵۹۰: ما ز عشقت آتشین دل مانده‌ایم

غزل شماره ۵۹۱: در چه طلسم است که ما مانده‌ایم

غزل شماره ۵۹۲: ما رند و مقامر و مباحی‌ایم

غزل شماره ۵۹۳: ما درد فروش هر خراباتیم

غزل شماره ۵۹۴: گرچه در عشق تو جان درباختیم

غزل شماره ۵۹۵: هرچه همه عمر همی ساختیم

غزل شماره ۵۹۶: بس که جان در خاک این در سوختیم

غزل شماره ۵۹۷: تا به دام عشق او آویختیم

غزل شماره ۵۹۸: تا به عشق تو قدم برداشتیم

غزل شماره ۵۹۹: تا با غم عشق آشنا گشتیم

غزل شماره ۶۰۰: ما ترک مقامات و کرامات گرفتیم

غزل شماره ۶۰۱: ما بار دگر گوشهٔ خمار گرفتیم

غزل شماره ۶۰۲: هر آن نقشی که بر صحرا نهادیم

غزل شماره ۶۰۳: تا ما ره عشق تو سپردیم

غزل شماره ۶۰۴: تا دردی درد او چشیدیم

غزل شماره ۶۰۵: ما ز خرابات عشق مست الست آمدیم

غزل شماره ۶۰۶: چه مقصود ار چه بسیاری دویدیم

غزل شماره ۶۰۷: دردا که درین بادیه بسیار دویدیم

غزل شماره ۶۰۸: تا ما سر ننگ و نام داریم

غزل شماره ۶۰۹: ما ننگ وجود روزگاریم

غزل شماره ۶۱۰: ما مرد کلیسیا و زناریم

غزل شماره ۶۱۱: چون زلف تاب دهد آن ترک لشکریم

غزل شماره ۶۱۲: ما در غمت به شادی جان باز ننگریم

غزل شماره ۶۱۳: من نمیرم زانکه بی جان می‌زیم

غزل شماره ۶۱۴: ای صدف لعل تو حقهٔ در یتیم

غزل شماره ۶۱۵: بر هرچه که دل نهاده باشیم

غزل شماره ۶۱۶: بیا تا رند هر جایی بباشیم

غزل شماره ۶۱۷: ساقیا خیز که تا رخت به خمار کشیم

غزل شماره ۶۱۸: اکنون که نشانهٔ ملامیم

غزل شماره ۶۱۹: بیار آن جام می تا جان فشانیم

غزل شماره ۶۲۰: ما گبر قدیم نامسلمانیم

غزل شماره ۶۲۱: گاه لاف از آشنایی می‌زنیم

غزل شماره ۶۲۲: وقت آن آمد که ما آن ماه را مهمان کنیم

غزل شماره ۶۲۳: ما ره ز قبله سوی خرابات می‌کنیم

غزل شماره ۶۲۴: ما چو بی‌ماییم از ما ایمنیم

غزل شماره ۶۲۵: گر مردی خویشتن ببینیم

غزل شماره ۶۲۶: ای جان ز جهان کجات جویم

غزل شماره ۶۲۷: نشستی در دل من چونت جویم

غزل شماره ۶۲۸: در عشق همی بلا همی جویم

غزل شماره ۶۲۹: چون قصهٔ زلف تو دراز است چگویم

ن

غزل شماره ۶۳۰: چون نیاید سر عشقت در بیان

غزل شماره ۶۳۱: ای روی تو شمع بت‌پرستان

غزل شماره ۶۳۲: ای گرفته حسن تو هر دو جهان

غزل شماره ۶۳۳: ای نهان از دیده و در دل عیان

غزل شماره ۶۳۴: قصد کرد از سرکشی یارم به جان

غزل شماره ۶۳۵: ای روی تو شمع تاج داران

غزل شماره ۶۳۶: ای جگرگوشهٔ جگرخواران

غزل شماره ۶۳۷: ای به روی تو عالمی نگران

غزل شماره ۶۳۸: ای روی تو شمع پاکبازان

غزل شماره ۶۳۹: ای یاد تو کار کاردانان

غزل شماره ۶۴۰: نیست آسان عشق جانان باختن

غزل شماره ۶۴۱: نیست ره عشق را برگ و نوا ساختن

غزل شماره ۶۴۲: کافری است از عشق دل برداشتن

غزل شماره ۶۴۳: بندگی چیست به فرمان رفتن

غزل شماره ۶۴۴: عاشقی چیست ترک جان گفتن

غزل شماره ۶۴۵: کفر است ز بی نشان نشان دادن

غزل شماره ۶۴۶: با تو سری در میان خواهد بدن

غزل شماره ۶۴۷: دل ز عشق تو خون توان کردن

غزل شماره ۶۴۸: عشق را بی‌خویشتن باید شدن

غزل شماره ۶۴۹: عشق چیست از خویش بیرون آمدن

غزل شماره ۶۵۰: کاری است قوی ز خود بریدن

غزل شماره ۶۵۱: آتشی در جملهٔ آفاق زن

غزل شماره ۶۵۲: خال مشکین بر آفتاب مزن

غزل شماره ۶۵۳: گر سر این کار داری کار کن

غزل شماره ۶۵۴: گر مرد نام و ننگی از کوی ما گذر کن

غزل شماره ۶۵۵: خیز و از می آتشی در ما فکن

غزل شماره ۶۵۶: ای پسر این رخ به آفتاب درافکن

غزل شماره ۶۵۷: چو دریا شور در جانم میفکن

غزل شماره ۶۵۸: زلف به انگشت پریشان مکن

غزل شماره ۶۵۹: بیم است که صد آه برآرم ز جگر من

غزل شماره ۶۶۰: باز آمده‌ای از آن جهانم من

غزل شماره ۶۶۱: ترسا بچه‌ای ناگه چون دید عیان من

غزل شماره ۶۶۲: لعل تو داغی نهاد بر دل بریان من

غزل شماره ۶۶۳: در رهت حیران شدم ای جان من

غزل شماره ۶۶۴: عشق تو در جان من ای جان من

غزل شماره ۶۶۵: چند باشم در انتظار تو من

غزل شماره ۶۶۶: در دل دارم جهانی بی‌تو من

غزل شماره ۶۶۷: گر با تو بگویم غم افزون شدهٔ من

غزل شماره ۶۶۸: ای دل و جان زندگانی من

غزل شماره ۶۶۹: میل درکش روی آن دلبر ببین

غزل شماره ۶۷۰: بار دیگر روی زیبایی ببین

غزل شماره ۶۷۱: ای روی تو آفتاب کونین

و

غزل شماره ۶۷۲: هر که جان درباخت بر دیدار او

غزل شماره ۶۷۳: ای چو گویی گشته در میدان او

غزل شماره ۶۷۴: ای صبا گر بگذری بر زلف مشک افشان او

غزل شماره ۶۷۵: ای صبا برگرد امشب گرد سر تاپای او

غزل شماره ۶۷۶: ای سراسیمه مه از رخسار تو

غزل شماره ۶۷۷: ماییم دل بریده ز پیوند و ناز تو

غزل شماره ۶۷۸: تا دل ز دست بیفتاد از تو

غزل شماره ۶۷۹: ای مرا زندگی جان از تو

غزل شماره ۶۸۰: هر زمان شوری دگر دارم ز تو

غزل شماره ۶۸۱: ای خرد را زندگی جان ز تو

غزل شماره ۶۸۲: می‌روم بر خاک دل پر خون ز تو

غزل شماره ۶۸۳: برخاست شوری در جهان از زلف شورانگیز تو

غزل شماره ۶۸۴: ای جلوه‌گر عالم، طاوس جمال تو

غزل شماره ۶۸۵: ای دل و جان کاملان، گم شده در کمال تو

غزل شماره ۶۸۶: ای غذای جان مستم نام تو

غزل شماره ۶۸۷: ای جگر گوشهٔ جانم غم تو

غزل شماره ۶۸۸: ای غنچه غلام خندهٔ تو

غزل شماره ۶۸۹: آنچه با من می‌کند سودای تو

غزل شماره ۶۹۰: ای دلم مستغرق سودای تو

غزل شماره ۶۹۱: ای دل مبتلای من شیفتهٔ هوای تو

غزل شماره ۶۹۲: چون نیست کسی مرا به جای تو

غزل شماره ۶۹۳: ای سیه گر سپید کاری تو

غزل شماره ۶۹۴: گر چنین سنگدل بمانی تو

غزل شماره ۶۹۵: دلا چون کس نخواهد ماند دایم هم نمانی تو

غزل شماره ۶۹۶: ای جهانی پشت گرم از روی تو

غزل شماره ۶۹۷: ای خم چرخ از خم ابروی تو

غزل شماره ۶۹۸: ای دو عالم پرتوی از روی تو

غزل شماره ۶۹۹: ای دو عالم یک فروغ از روی تو

غزل شماره ۷۰۰: جانا بسوخت جان من از آرزوی تو

غزل شماره ۷۰۱: ذره‌ای نادیده گنج روی تو

غزل شماره ۷۰۲: ای مرقع پوش در خمار شو

غزل شماره ۷۰۳: ای دل به میان جان فرو شو

غزل شماره ۷۰۴: در کنج اعتکاف دلی بردبار کو

ه

غزل شماره ۷۰۵: دوش درآمد ز درم صبحگاه

غزل شماره ۷۰۶: شب را ز تیغ صبحدم خون است عمدا ریخته

غزل شماره ۷۰۷: صد قلزم سیماب بین بر طارم زر ریخته

غزل شماره ۷۰۸: ای آتش سودای تو دود از جهان انگیخته

غزل شماره ۷۰۹: ای چشم بد را برقعی بر روی ماه آویخته

غزل شماره ۷۱۰: ای لبت حقهٔ گهر بسته

غزل شماره ۷۱۱: ای ذره‌ای از نور تو بر عرش اعظم تافته

غزل شماره ۷۱۲: ای روی همچو ماهت یک پرده بر گرفته

غزل شماره ۷۱۳: ای دل اندر عشق، دل در یار ده

غزل شماره ۷۱۴: ساقیا گر پخته‌ای می خام ده

غزل شماره ۷۱۵: سر پا برهنگانیم اندر جهان فتاده

غزل شماره ۷۱۶: دوش آمد زلف تاب داده

غزل شماره ۷۱۷: جانا منم ز مستی سر در جهان نهاده

غزل شماره ۷۱۸: ای اشتیاق رویت از چشم خواب برده

غزل شماره ۷۱۹: ترسا بچه‌ای دیدم زنار کمر کرده

غزل شماره ۷۲۰: ای یک کرشمهٔ تو صد خون حلال کرده

غزل شماره ۷۲۱: ای ز سودای تو دل شیدا شده

غزل شماره ۷۲۲: ای هر دهان ز یاد لبت پر عسل شده

غزل شماره ۷۲۳: ای درس عشقت هر شبم تا روز تکرار آمده

غزل شماره ۷۲۴: ای ز صفات لبت عقل به جان آمده

غزل شماره ۷۲۵: ای ز شراب غفلت مست و خراب مانده

غزل شماره ۷۲۶: در راه تو مردانند از خویش نهان مانده

غزل شماره ۷۲۷: ای جهانی خلق حیران مانده

غزل شماره ۷۲۸: ای پای دل ز عشق تو در گل بمانده

غزل شماره ۷۲۹: منم از عشق سرگردان بمانده

غزل شماره ۷۳۰: ای زلف تو دام ماه افکنده

غزل شماره ۷۳۱: ای روی تو زهر سو رویی دگر نموده

غزل شماره ۷۳۲: ای جان ما شرابی از جام تو کشیده

غزل شماره ۷۳۳: ای گرد قمر خطی کشیده

غزل شماره ۷۳۴: چون کشته شدم هزار باره

غزل شماره ۷۳۵: جهان جمله تویی تو در جهان نه

غزل شماره ۷۳۶: ای شکر با لب تو شیرین نه

غزل شماره ۷۳۷: ای راه تو بحر بی کرانه

ی

غزل شماره ۷۳۸: من کیم اندر جهان سرگشته‌ای

غزل شماره ۷۳۹: دوش وقت صبح چون دل داده‌ای

غزل شماره ۷۴۰: ماه را در مشک پنهان کرده‌ای

غزل شماره ۷۴۱: مورچهٔ قیرفام بر قمر آورده‌ای

غزل شماره ۷۴۲: ای که ز سودای عشق بی سر و پا مانده‌ای

غزل شماره ۷۴۳: بوی زلفت در جهان افکنده‌ای

غزل شماره ۷۴۴: بحری است عشق و عقل ازو برکناره‌ای

غزل شماره ۷۴۵: گر کسی یابد درین کو خانه‌ای

غزل شماره ۷۴۶: شعله زد شمع جمال او ز دولتخانه‌ای

غزل شماره ۷۴۷: آن را که نیست در دل ازین سر سکینه‌ای

غزل شماره ۷۴۸: ای صد هزار عاشقت از فرق تا به پای

غزل شماره ۷۴۹: ای از شکنج زلفت هرجا که انقلابی

غزل شماره ۷۵۰: درآمد از در دل چون خرابی

غزل شماره ۷۵۱: گر تو نسیمی ز زلف یار نیابی

غزل شماره ۷۵۲: از من بی خبر چه می‌طلبی

غزل شماره ۷۵۳: جانا دلم ببردی و جانم بسوختی

غزل شماره ۷۵۴: عشق را گر سری پدیدستی

غزل شماره ۷۵۵: اگر از نسیم زلفت اثری به جان فرستی

غزل شماره ۷۵۶: جانا دلم ببردی در قعر جان نشستی

غزل شماره ۷۵۷: ای همه راحت روان، سرو روان کیستی

غزل شماره ۷۵۸: ای آفتاب از ورق رویت آیتی

غزل شماره ۷۵۹: گر مرد راه عشقی ره پیش بر به مردی

غزل شماره ۷۶۰: درج یاقوت درفشان کردی

غزل شماره ۷۶۱: تا تو ز هستی خود زیر و زبر نگردی

غزل شماره ۷۶۲: خطی از غالیه بر غالیه‌دان آوردی

غزل شماره ۷۶۳: با خط سرسبز بیرون آمدی

غزل شماره ۷۶۴: ای لبت ختم کرده دلبندی

غزل شماره ۷۶۵: ای که با عاشقان نه پیوندی

غزل شماره ۷۶۶: گر مرد این حدیثی زنار کفر بندی

غزل شماره ۷۶۷: ای کاش درد عشقت درمان‌پذیر بودی

غزل شماره ۷۶۸: گر یار چنین سرکش و عیار نبودی

غزل شماره ۷۶۹: گر از همه عاشقان وفا دیدی

غزل شماره ۷۷۰: ای آنکه هیچ جایی آرام جان ندیدی

غزل شماره ۷۷۱: الصلا ای دل اگر در عشق او اقرار داری

غزل شماره ۷۷۲: جانا دهنی چو پسته داری

غزل شماره ۷۷۳: هم تن مویم از آن میان که نداری

غزل شماره ۷۷۴: تورا گر نیست با من هیچ کاری

غزل شماره ۷۷۵: تو را تا سر بود برجا کجا داری کله داری

غزل شماره ۷۷۶: پروانه شبی ز بی قراری

غزل شماره ۷۷۷: ای بوس تو اصل هر شماری

غزل شماره ۷۷۸: درآمد دوش دلدارم به یاری

غزل شماره ۷۷۹: ترسا بچه‌ای شنگی زین نادره دلداری

غزل شماره ۷۸۰: دوش سرمست به وقت سحری

غزل شماره ۷۸۱: گاهیم به لطف می نوازی

غزل شماره ۷۸۲: چه عجب کسی تو جانا که ندانمت چه چیزی

غزل شماره ۷۸۳: گر مرد این حدیثی زین باده مست باشی

غزل شماره ۷۸۴: تا تو خود را خوارتر از جملهٔ عالم نباشی

غزل شماره ۷۸۵: هر دمم مست به بازار کشی

غزل شماره ۷۸۶: چون خط شبرنگ بر گلگون کشی

غزل شماره ۷۸۷: هر دمم در امتحان چندی کشی

غزل شماره ۷۸۸: گرد مه خط معنبر می کشی

غزل شماره ۷۸۹: در ده می عشق یک دم ای ساقی

غزل شماره ۷۹۰: جانا ز فراق تو این محنت جان تا کی

غزل شماره ۷۹۱: گر یک شکر از لعلت در کار کنی حالی

غزل شماره ۷۹۲: ماییم ز عالم معالی

غزل شماره ۷۹۳: دی ز دیر آمد برون سنگین دلی

غزل شماره ۷۹۴: دست نمی‌دهد مرا بی تو نفس زدن دمی

غزل شماره ۷۹۵: گر من اندر عشق مرد کارمی

غزل شماره ۷۹۶: ای جان جان جانم تو جان جان جانی

غزل شماره ۷۹۷: هزاران جان سزد در هر زمانی

غزل شماره ۷۹۸: زلف را تاب داد چندانی

غزل شماره ۷۹۹: ای در میان جانم وز جان من نهانی

غزل شماره ۸۰۰: ای روی تو فتنهٔ جهانی

غزل شماره ۸۰۱: ای هرشکنی از سر زلف تو جهانی

غزل شماره ۸۰۲: ای یک کرشمه تو غارتگر جهانی

غزل شماره ۸۰۳: ای حسن تو آب زندگانی

غزل شماره ۸۰۴: دردی است درین دلم نهانی

غزل شماره ۸۰۵: ترسا بچهٔ لولی همچون بت روحانی

غزل شماره ۸۰۶: ای ساقی از آن قدح که دانی

غزل شماره ۸۰۷: به هر کویی مرا تا کی دوانی

غزل شماره ۸۰۸: خاک کوی توام تو می‌دانی

غزل شماره ۸۰۹: کجایی ای دل و جانم مگر که در دل و جانی

غزل شماره ۸۱۰: ز سگان کویت ای جان که دهد مرا نشانی

غزل شماره ۸۱۱: ای هجر تو وصل جاودانی

غزل شماره ۸۱۲: بس نادره جهانی ای جان و زندگانی

غزل شماره ۸۱۳: چارهٔ کار من آن زمان که توانی

غزل شماره ۸۱۴: ترسا بچه‌ای به دلستانی

غزل شماره ۸۱۵: گفتم بخرم غمت به جانی

غزل شماره ۸۱۶: ای گشته نهان از همه از بس که عیانی

غزل شماره ۸۱۷: خال مشکین بر گلستان می زنی

غزل شماره ۸۱۸: هر زمان لاف وفایی می زنی

غزل شماره ۸۱۹: خواجه تا چند حساب زر و دینار کنی

غزل شماره ۸۲۰: گر نقاب از جمال باز کنی

غزل شماره ۸۲۱: ای دل اندر عشق غوغا چون کنی

غزل شماره ۸۲۲: گه به دندان در عدن شکنی

غزل شماره ۸۲۳: هر نفسی شور عشق در دو جهان افکنی

غزل شماره ۸۲۴: هر شبم سرمست در کوی افکنی

غزل شماره ۸۲۵: در همه شهر خبر شد که تو معشوق منی

غزل شماره ۸۲۶: به سر زلف دلربای منی

غزل شماره ۸۲۷: نگر تا ای دل بیچاره چونی

غزل شماره ۸۲۸: تا در سر زلف تاب بینی

غزل شماره ۸۲۹: به وادییی که درو گوی راه سر بینی

غزل شماره ۸۳۰: هر روز ز دلتنگی جایی دگرم بینی

غزل شماره ۸۳۱: چون لبت به پسته اندر صفت گهر نبینی

غزل شماره ۸۳۲: هرچه هست اوست و هرچه اوست توی

غزل شماره ۸۳۳: ای لب گلگونت جام خسروی

غزل شماره ۸۳۴: گر تو خلوتخانهٔ توحید را محرم شوی

غزل شماره ۸۳۵: سرمست درآمد از سر کوی

غزل شماره ۸۳۶: نگاری مست لایعقل چو ماهی

غزل شماره ۸۳۷: جان به لب آورده‌ام تا از لبم جانی دهی

غزل شماره ۸۳۸: آفتاب رویت ای سرو سهی

غزل شماره ۸۳۹: زلف تیره بر رخ روشن نهی

غزل شماره ۸۴۰: گه به کرشمه دلم ز بر بربایی

غزل شماره ۸۴۱: ای راه تو را دراز نایی

غزل شماره ۸۴۲: منم و گوشه‌ای و سودایی

غزل شماره ۸۴۳: ز عشقت سوختم ای جان کجایی

غزل شماره ۸۴۴: از غمت روز و شب به تنهایی

غزل شماره ۸۴۵: دوش از سر بیهوشی و ز غایت خودرایی

غزل شماره ۸۴۶: سر برهنه کرده‌ام به سودایی

غزل شماره ۸۴۷: ترسا بچه‌ای دیشب در غایت ترسایی

غزل شماره ۸۴۸: دلا در راه حق گیر آشنایی

غزل شماره ۸۴۹: ترسا بچه‌ایم افکند از زهد به ترسایی

غزل شماره ۸۵۰: رخ تو چگونه ببینم که تو در نظر نیایی

غزل شماره ۸۵۱: چون روی بود بدان نکویی

غزل شماره ۸۵۲: ای آفتاب رویت از غایت نکویی

 
عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: غزلیات ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

لم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان

مراسم عقد مهناز افشار  ,  بیوگرافی الناز شاکردوست

 

نتیجه تصویری برای الناز شاکر دوست

 

تک عکس های کمیاب مهناز افشار  ,  مراسم عقد الناز شاکردوست

 
نتیجه تصویری برای مهناز افشار

 

 

وبلاگ شخصی نیوشا ضیغمی  ,  عکس جدید الناز شاکردوست 2013

 

 
نتیجه تصویری برای نیوشا ضیغمی
 
 
نتیجه تصویری برای نیوشا ضیغمی
 
نتیجه تصویری برای نیوشا ضیغمی
 

کلیپ الناز شاکردوست در عروسی  ,  عکس خودروی الناز شاکردوست

 

نتیجه تصویری برای الناز شاکردوست در عروسی

 
نتیجه تصویری برای الناز شاکردوست در عروسی
 

 

گالری عکس بازیگران زن  ,  عکس مادر مهناز افشار

 

 

 

عکس بازیگران سرشناس ایرانی  ,  عکس پسر نیوشا ضیغمی

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس بازیگران دختر ایرانی سال 94 ,
:: بازدید از این مطلب : 902
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم مراکش + تصاویر

 

عکس های گلشیفته فراهانی در کنار ماریان کوتیار و مارتین اسکورسیزی در جشنواره فیلم مراکش

4cf8ee5dfa

5ab14a8cf6

گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم مراکش + تصاویر

5c65d97a98

53a20348a6

گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم مراکش + تصاویر

62e125248d

61143ceb45

گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم مراکش + تصاویر

310502cdce

0671861c66

143685145d

 گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم مراکش + عکس

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم مراکش + عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 5613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

نیکی کریمی با دامن کوتاه

نیکی کریمی در فستیوال فیلم های ایرانی در سیدنی

r93937_niki2

z684772_niki

 
عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: نیکی کریمی با دامن کوتاه در فستیوال فیلم های ایرانی + عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 3125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

تجاوز وحشیانه به زن و دختر بچه سال ایرانی , داستان واقعی از تجاوز جنسی , رابطه جنسی به زور , تعرض به عنف , دردهای تجاوز جنسی

روایت اول
بیست و شش سالش است. بیست و یک سال از آن روز داغ تابستانی می گذرد، اما انگار همین دیروز بود. همان سرگیجه. همان کرختی. همان تپش قلب. همان وحشتزدگی.از شدت ترس دست هاش را مشت کرده بود و پاهاش قفل شده بود. توی خودش جمع شده بود. یاد دستی فتاد که جلوی دهانش را گرفته بود؛ مدام می گفت هیس! هیس!نمی فهمید چه اتفاقی دارد می افتد. سرش گیج می رفت. فقط می دانست یک چیز خیلی بد دارد اتفاق می افتد. لال شده بود. خشکش زده بود. نمی تواند دیگر ادامه دهد. لب هایش می لرزد. بغض دارد. سرش را شرم و خجالت پایین می اندازد. می گویم گریه کن. خودت را خالی کن. گریه می کند. گریه می کند.

 

تجاوز وحشیانه به زن و دختر بچه سال ایرانی , داستان واقعی از تجاوز جنسیداستانهای تجاوز واقعی به دختران ایرانی

بیست و یک سال از آن روز داغ تابستانی می گذرد که پسرخاله ی مادرش که آن روزها در تهران سرباز بود به او تجاوز کرد. آن روز ظهر بچه ها در اتاق بالا خواب بودند و زن ها اتاق پایین گل می گفتند و گل می شنیدند. بچه ها را به پسرخاله سپرده بودند تا ببرد و سرشان را گرم کند بلکه یکی دو ساعت سر ظهر بخوابند. بچه ها پسرخاله را دایی صدا می کردند.او هم دایی صدایش می کرد. دایی برای آنها قصه گفته بود، شکلک درآورده بود، لالایی برایشان گفته بود، آنقدر که دیگر او هم که از همه ی بچه ها بازیگوش تر بود چشم هایش گرم شده بود و خوابش گرفته بود. میان خواب و بیداری احساس کرده بود فردی به او نزدیک شده است. ترسیده بود، جرئت نمی کرد برگردد ببیند چه اتفاقی دارد می افتد. بدنش قفل شده بود. قلبش تند تند می زد. 

چشم هایش را محکم بسته بود. احساس خفگی می کرد. یک لحظه چشم هایش را باز کرده بود. دست دایی جلوی دهانش بود، آهسته مدام می گفت هیس! هیس! چشم هاش سیاهی می رفت. منگ شده بود. چشم هاش را دوباره بسته بود. ناگهان احساس بدی بهش دست داده بود، دلش هری فروریخت.احساس می کرد چیزی نمی بیند. چیزی نمی شنود. چیزی ا حساس نمی کند. بلند بلند گریه می کند. میان هق هق گریه اش بریده بریده می گوید تقصیر من بود. من بچه بدی بودم. چرا سراغ بچه های دیگر نرفت؟ حتماً من کاری کردم. چرا آمد سراغ من؟ کم کم بچه ها از خواب بیدار شدند. همهمه بچه ها را می شنید اما جرئت نمی کرد چشم هایش را باز کند. گوش هایش سنگین شده بود. بدنش سنگین و خالی بود. مدت طولانی در همان حالت همان جا افتاده بود. بالاخره مادرش نگرانش شده بود و آمده بود اتاق بالا. چند بار اسمش را صدا کرده بود؛ معصومه! معصومه! بالاخره چشم هایش را باز کرده بود و به چشم های نگران مادر نگاه کرده بود؛ مادرش با دیدن آن وضعیت جیغ کشیده بود. 
بعد از آن دیگر چیز زیادی یادش نیست. همه توی خانه جیغ می کشیدند. چند تصویراز بچه ها که از لای در سرک می کشیدند و او را که گوشه اتاق کز کرده بود دزدکی نگاه می کردند. چند تصویر از دکتر و مادر و سایرین. دوباره وحشت کرده بود. لال شده بود. دکتر می گفت آسیبی ندیده. مادر گریه می کرد. وقتی دوباره به خانه برگشتند دیگر نمی خواست به چشم کسی نگاه کند. احساس می کرد فرسنگ ها از همه دور شده. گیج بود. خودش را زیر پتو قایم کرده بود. سردش بود. می لرزید.ا حساس می کرد بچه بدی است. کثیف است.از خودش بدش می آمد.از همه بدش می آمد.
 فردای آن روزا نگار هیچ اتفاقی نیفتاده، همه چیز طبق روال عادی بود.اما او دیگر آن بچه شاد و بازیگوش قبل نبود. دیگر هیچ کس درباره آن روز حرف نزد. دیگر خودش درباره آن روزبا کسی حرف نزد تا امروز که برای حل مشکلات جنسی اش با شوهرش پیش مشاور آمده بود. نمی دانست چطور صحبت به اینجا کشیده بود. وقتی از او پرسیدم یا در کودکی کسی به تو تعرضی کرده مات نگاهم کرد. گفت چرا این سوال را می پرسید؟ جواب دادم چون یکی از دلایل ترس های شدید از رابطه جنسی و عدم ارضای جنسی در دوران بزرگسالی می تواند تعرض جنسی در دوران کودکی باشد. مات نگاهم کرد. گفتم اگر برایت اتفاقی افتاده بگو. فقط با گفتن آن راز است که می توانی به خودت کمک کنی.ا گر آن راز را با کسی که قابل اعتماد است در میان نگذاری، زیر بار سنگینش له می شوی. بغضش ترکید. های های گریه کرد. گفتم باید حرف بزنی. میان بغض وا شک گفت از خودم بدم می آید.از رابطه جنسی بدم می آید. نمی فهمم چرا با من آن کار را کرد. حتماً من کاری کردم. حتما تقصیر من بوده. چرا با بچه های دیگر این کار را نکرد؟ می گویم حرف بزن. بگذار بار دلت سبک شود، شاید کم کم فهمیدیم چرا آن روز آن اتفاق افتاد...

 


 روایت دوم
 یکبار دوبار نبود. هر کسی از راه می رسید به من دست می زد. دلم می خواست زودتر بزرگ شوم و انتقامم را بگیرم. از مردها متنفر بودم. از خودم متنفر بودم. می خواستم زودتر بزرگ شوم و انتقامم راز همه شان بگیرم. اولین بار چهار سالم بود که آن کار را با من کرد. پدر و مادرم، من و برادر و خواهرم را به خاله و شوهر خاله سپرده بودند تا چند ساعت از ما نگهداری کنند. وحشت کرده بودم. نمی فهمیدم چه اتفاقی دارد می افتد. فقط می دانستم اگر پدرم بفهمد مرا کتک می زند. آبرویم می رفت. هیچ کس نفهمید چه اتفاقی افتاده است. هیچ وقت هیچ کس نفهمید چه اتفاقی دارد می افتد.ا و چند بار دیگر آن کار را با من کرد. دفعه های بعد زار می زدم، از دست پدر و مادرم فرار می کردم تا خانه ی آنهان روما ما هیچ وقت موفق نمی شدم.

تجاوز وحشیانه به زن و دختر بچه سال ایرانی , داستان واقعی از تجاوز جنسی

بچه لجبازی شده بودم. پدرم کتکم می زد. مادرم سرزنشم می کرد. ازا ینکه نمی توانستم هیچ کاری بکنم درمانده بودم. بعد پسر عموی پدری ام بود. معتاد بود. کلاس سوم دبستان بودم. مرا تهدید می کرد اگر به کسی بگویم آبرویم را می برد. مشاور می گفت هوش بچه تان مرزیض ا ست. پدرم کتکم می زد. خیلی تنها بودم. کنجکاوی جنسی ام زیاد شده بود. 
بالاخره مادرم فهمید با برادرم بازی جنسی می کنیم. با شلنگ افتاد به جانم و مرا در حمام حبس کرد. از خودم بدم می آمد. از همه متنفربودم. فقط به انتقام فکر می کردم. از پدرم می ترسیدم. راه و بیراه ما را می زد. درمانده بودم. هر چقدر بزرگتر می شدم قوی تر می شدم. کلاس کاراته اسم نوشتم. می خواستم انتقام بگیرم. از مردها متنفر بودم. مثل پسرها رفتار می کردم. فحش می دادم. پسرهای محله را کتک می زدم. درس توی سرم نمی رفت. به زور کتک های پدرم و معلم های سر خانه راهنمایی را گذراندم.ا ول دوم دبیرستان دیگر آنقدر قوی شده بودم که نگذارم کسی به من دست بزند. می خواستم از عالم و آدم انتقام بگیرم. به هیچ کس اعتماد نداشتم. وقتی کسی به من دست می زد از جا می پریدم.از خودم متنفربودم. چند بار رگ دستم رازدم. هیچ کس نمی فهمید چرا این کارها را می کنم. هیچ کس هیچ چیز درباره من نمی دانست. هیچکس من واقعی را نمی شناخت تا اینکه عاشق شدم. 
کسی پیدا شده بود که عاشق من بود. سربسته همه چیز را به او گفتم. اولین بار بود که به کسی می گفتم. گفت تقصیر تو نبوده. گفت تو پاک هستی. انگار دوباره متولد شده بودم. انگار برای اولین بار بود که کسی من را تمام و کمال می دید. مرا می بخشید. بعد از آن معلم کنکورم بود. وقتی وحشت زده داستان زندگی ام را برایش تعریف کردم گفت برای او هم در کودکی چنین اتفاقی افتاده؛ آرام گرفتم. بعد از آن چند سال در سیاهی مطلق گذشت. آن کابوس ها دوباره تکرار شد.ا حساس می کردم همه می خواهند به بدن من، به حریم من تجاوز کنند. 
فکر می کردم من یک قربانی هستم و دیگر امیدی به نجات نیست.از پدر و مادرم متنفربودم.از مردها فراری بودم.ازبچه دار شدن می ترسیدم. می خواستم انتقام بگیرم اما گیج بودم. نمی دانستم دارم چه کار می کنم.نمی دانستم باید چه کار کنم. سال ها بعد با روان شناسم داستان زندگی ام را بارها و بارها بالا و پایین کردم، بارها وبارها زار زار گریه کردم،بارها وبارها در طول جلسات درمان لال شدم، لام تا کام نمی توانستم حرف بزنم،بارها وبارها وقتی آن لحظات سیاه را به یاد آوردم بدنم فلج شد، وحشت زده بودم، نمی توانستم تکان بخورم،از خشم به خود می پیچیدم،ازا نتقام می سوختم،از نفرت می لرزیدم،از ضعف از حال می رفتم، می گفتم و می گفتم. هر چقدر بیشتر می گفتم بیشتر فرومی ریختم. هر چقدر بیشتر می گفتم انگار چیزی بیشتر در من جان می گرفت.ا نگار احساسات مرده ام داشت زنده می شد. هر چقدر بیشتر می گفتم بیشتر خودم را می بخشیدم. هر چقدر بیشتر می گفتم بیشتر به آدم ها، به خودم اعتماد می کردم. هر چقدر بیشتر می گفتم بیشتر آنچه را که بر من گذشته بود درک می کردم. حالا داستان زندگی ام دست شما ست؛ بارها و بارها آن را خواندم و خط زدم و دوباره نوشتم. 
دیگر از شنیدن داستان زندگی ام ترسی ندارم. حالا به داستان زندگی دیگران گوش می دهم، داستان زندگی زنها و مردها، دختربچه ها و پسربچه های کوچکی که مثل من گیج و وحشتزده دنبال کسی می گردند که آنها را وادارد بالاخره سکوت را بشکنند و حرف بزنند، حرف بزنند تا شاید بتوانند دوباره به زندگی، به آدم ها اعتماد کنند.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز وحشیانه به زن و دختر بچه سال ایرانی , داستان واقعی از تجاوز جنسی , رابطه جنسی به زور , تعرض به عنف , دردهای تجاوز جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 3236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

تجاوز پدر به فرزند , حامله شدن دختر 9 ساله , تجاوز به دختر بچه , رابطه جنسی پدر با دخترش , تجاوز پدر به دختر خودش , تجاوزهای هولناک

بارداری بچه

هر از چند گاهی اتفاقات وحشیانه و تجاوزهای هولناکی به گوش میرسد به طوری که دیگر گوش ما به اینطور خبرها عادت کرده است . اما این بار تجاوز بسیار بی رحمانه ای اتفاق افتاده, یک پدر بی رحم برزیلی به فرزند خوانده خود تجاوز کرده است .

این پدر بی رحم به دختر خود که تنها 9 سال داشت از سن 6 سالگی مورد اذیت و آزار جنسی قرار می داد تا اینکه در سن 9 سالگی به دختر خوانده خود تجاوز می کند . بعد از این تجاوز به گمان اینکه هیچکس از این موضوع خبردار نمی شود به کارهای وحشیانه خود ادامه داد و این بر نوبت به دختر 14 ساله خود رسید . 

عکس زیر مربوط به دختر 9 ساله ای که از سمت ناپدریش باردار شد

تجاوز پدر به فرزند , حامله شدن دختر 9 ساله , تجاوز به دختر بچه , رابطه جنسی پدر با دخترش , تجاوز پدر به دختر خودش , تجاوزهای هولناک

اما این کارهای وحشیانه مرد روانی بر اثر بالا آمدن شکم دختر 9 ساله لو رفت و دخترک زبان باز کرد . تمام اتفاقات و کارهایی که ناپدریش با وی انجام می داد را برای مادر واقعیش تعریف کرد . مادر این دختر از شوهرش شکایت کرد و توانست حکم بازداشتش را بگیرد . به گفته دادستانی برزیل در صورتی که این اتهامات ثابت شود مرد مجرم به 15 سال حبس محکوم می شود.

تجاوز پدر به فرزند , حامله شدن دختر 9 ساله , تجاوز به دختر بچه , رابطه جنسی پدر با دخترش , تجاوز پدر به دختر خودش , تجاوزهای هولناک

شایان ذکر است : دختر بچه 9 ساله با توجه به نهیف بودن وعضیت جسمانی دکترها مجبور شدند برای به دنیا آوردن نوزاد وی را عمل سزارین کنند . در حال حاضر نوزاد با سلامت کامل به دنیا آمده است .

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز پدر به فرزند , حامله شدن دختر 9 ساله ,
:: بازدید از این مطلب : 5346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

پسران پایتخت در ازای دریافت پول خود را در اختیار زنان ثروتمند قرار می‌دهند. حتی گزارش داده شده است که آنها خانه های تیمی

فاجعه‌ی اخلاقی -اجتماعی تازه‌ی پایتخت: پسران خود را اجاره  می‌دهند

فاجعه‌ی جدید اخلاقی و اجتماعی در تهران ظاهرشده است که نگرانی‌های بسیاری به وجود می آورد.به‌تازگی خبرهایی منتشرشده است. مبنی بر اینکه پسران پایتخت در ازای دریافت پول خود را در اختیار زنان ثروتمند قرار می‌دهند. حتی گزارش داده شده است که آنها خانه های تیمی برای این کار  به وجود آورده اند.

پیش از این زنان خیابانی و زنان بی‌بند و بار خود را در ازای پول به مردان می‌سپردند و حالا نوبت به پسران رسیده است که این موضوع  بدین شکل پیش‌ازاین در کشور کم‌سابقه بوده است.

 

پسران هم خودفروشی می کنندزنان پولدار تهرانی پسرهای زیبا را اجاره میکنند + عکس

 

مناطق ثروتمند و مرفه تهران مراکز اصلی این فحشا محسوب می‌شوند. کسانی که پس از اختلاط دختران و پسران در پارتی‌ها و تلاششان برای بی عفت کردن دختران حالا به سمت کرایه دادن پسران رفته‌اند. این اعمال فساد  و رواج شهوت پرستی نتیجه برنامه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های مستهجن اینترنتی است و به‌وسیله دشمنانی که تمام فکر و ذهنشان به فساد کشاندن جوانان است به کشور واردمی‌شود.

 

پسران هم خودفروشی می کنندزنان پولدار تهرانی پسرهای زیبا را اجاره میکنند + عکس

 

پرسودترین تجارت جهان تجارت جنسی است

پس از جدایی دین از سیاست در جوامع غربی و آزاد شدن روابط جنسی در جامعه نهاد خانواده رو به نابودی رفت. هم اکنون همواره نوجوانان دختری دیده می‌شوند که با نوزادی در آغوش در این جوامع تنها می‌مانند و پسران آنها را رها می‌کنند. در این جوامع بی بند و باری جنسی چنان گسترده است که کمتر کسی تن به پذیرش کانون خانواده و مستولیت های ان می‌دهد.

در این کشورها خانه های فساد فعال هستند و کارکنان زیادی هم دارند! علاوه بران دارای حقوق صنفی و تحت حمایت بعضی سازمان های اجتماعی هستند. حتی روسپی‌ها خدماتی مانند بیمه، جراحی های زیبایی و پشتیبانی را دریافت می‌کنند.

 

پسران هم خودفروشی می کنندزنان پولدار تهرانی پسرهای زیبا را اجاره میکنند + عکس

 

در بعضی کشورها با این که تجارت جنسی جرم است اما به دلیل سود فراوانان و ثروتی که در دست گردانندگان آن است قوانین به دلیل رشوه های کلان نقض می‌شوند.

جرج بوش : سیصد میلیون جمعیت برای امریکا کم است!

کاهش جمعیت نقشه‌ی دشمنان است. یهود که خود را مذهب برتر جهانیان می‌داند بسیار کم جمعیت تر نسبت به سایر ادیان بود، به همین علت نقشه‌ی کاهش جمعیت اعضای سایر مذاهب را عملی کرد. علاوه بر آزادی جنسی بین مرد و زن برافزایش ارتباط هم‌جنس گراها برای منقطع کردن نسل تمرکز گردید و تلاش بر رشد این نوع ارتباط جنسی صورت گرفت. حالب است بدانید که شبکه اطلاع رسانی دانا نظر جرج بوش رئیس‌جمهور سابق امریکا درباره‌ی کاهش جمعیت کشورش را این‌گونه نقل می‌کند: «من هیچ‌گاه این طرح (کنترل جمعیت) را اجرا نخواهم کرد، کشور ما کشور وسیعی است و ۳۰۰ میلیون جمعیت برای کشوری مثل آمریکا کم است»!

پسران هم خودفروشی می کنند

تجارت جنسی جهان را در برگرفته است و حالا پیش از پیش سعی بر ورود در جامعه‌ی ایران دارد. زنان اولین هدف دشمنان در جامعه بودند زیرا مسلماً وقتی زنان یک جامعه فاسد شوند باید فاتحه‌ی آن جامعه را خواند. اکنون در تهران علاوه بر زنان فاحشه پدیده‌ی مردان جوان فاحشه که خود را کرایه می‌دهند آغاز شده و باید پیش از شیوع این بیماری کثیف به دیگر مناطق کشور سرکوب شود.

بالا رفتن آمار جوانان مجرد در کشور زنگ خطری است که اعلام می‌کند باید مراقب جوانان باشیم. ایران جامعه‌ی جوانی است و می‌بایست راه‌حل‌هایی برای گسترش ازدواج آسان در جهت رفع  نیازهای طبیعی این جوانان ادر نظر گرفته شود. با تربیت دینی درست و کمک برای تشکیل خانواده و صد البته اشتغال‌زایی  برای جوانان جلوی گرایش آنان به سمت روابط نامشروع گرفته خواهد شد.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: پسران پایتخت در ازای دریافت پول خود را در اختیار زنان ثروتمند , اجاره پسران ,
:: بازدید از این مطلب : 5197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

حجاب جالب دختران اسکی باز ایرانی با یک دامن کوتاه , عکس زنان اسکی باز ایرانی , تصاویر پیست اسکی و مسابقات اسکی زنان

زنان فعال ایرانی در هر عرصه ای حضور خود را پررنگ تر از همه نشان داده اند . درواقع سرتان را به هر طرف که بچرخانید ، شایستگی های زنان ایرانی را می توانید مشاهده کنید .

در فعالیت های هنری ، سیاست ، کشاورزی ، ارتش و نظام جنگی ، آتش نشانی و ورزش .

 

دختر اسکی باز ایرانی با حجاب در رقابتهای جهانی + عکسحجاب دختران ایرانی در پیست اسکی با دامن کوتاه + عکس

 

این بار زنان ایرانی در ورزش اسکی صحرانوردی و پرش ، هنرنمایی کردند و با حجاب اصیل خود ، به دیگر رقبای دخترشان نشان دادند که دین اسلام و حجاب مانع فعالیت های آنها نمی شود.

 

دختر اسکی باز ایرانی با حجاب در رقابتهای جهانی + عکسحجاب دختران ایرانی در پیست اسکی با دامن کوتاه + عکس

 

خانم سمانه بیرامی باهر و خانم فرزانه رضاسلطانی ، توانستند حضور خود را در دنیای ورزش اسکی که معروف به اسکی نوردیک است در جهان مطرح کنند.

در این دور از مسابقات قهرمانی که به طول 5 کیلومتر بود 45 شرکت کننده حضور داشتند که در آن خانم سمانه بیرامی باهر مقام 24 را کسب کرد و خانم فرزانه رضا سلطانی مقام 36 را اذان خود کرد.

 

دختر اسکی باز ایرانی با حجاب در رقابتهای جهانی + عکسحجاب دختران ایرانی در پیست اسکی با دامن کوتاه + عکس

 

شاید کمی مقام های آنها دور از موفقیت باشد اما حضور آنها به عنوان زنان محجبه ی اسلامی و آن هم از کشور ایران یکی از افتخاراتی بود که نصیب این دو نفر شد و محجبه بودنشان برای ایرانی ها به معنای کسب مقام اول را دارد.

همان طور که در عکس ها معلوم است آنها با پوشیدن دامن ، از ظاهر شدن اندام برجسته ی خود جلوگیری کرده اند و با پوشیدن مقنعه زیر کلاه ، حجاب خود را کامل تر کرده اند.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: حجاب دختران ایرانی در پیست اسکی با دامن کوتاه + عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 4988
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
دانلود عکس مزرعهدانلود عکس رودخونهHD دانلود عکس فولHD دانلود عکس گل رزHD دانلود والپیپر فولHD دانلود عکس ساحل اقیانوس فولHD دانلود عکس دریا فولHD دانلود والپیپر فانتزی ترسناک فولHD دانلود والپیپر خانه های روی تپهHD دانلود والپیپر سمفونی طبیعت فولHD دانلود والپیپر شب ترسناک فول

بیشتر تصاویر بالا دارای والپیپر فول HD میباشند که برای دانلود و دریافت والپیپر های فول HD میبایست بر روی عکس کوچک شده والپیپر مورد نظر خود در قسمت بالا کلیک نمائید، بعد از کلیک بر روی عکسها وارد صفحه جدیدی میشوید که در آن والپیپر HD عکسهای بالا قرار دارد، در این صفحه هم برای بار دوم بر روی عکس کلیک کرده تا والپیپر فول HD آن لود شود، بهتر است هنگام لود والپیپرها صبور باشید زیرا والپیپرهای full HD دارای کیفیت و حجم بالایی هستند و اندکی زمان میبرند تا لود شوند.
عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
 
حرکت زشت دختر ایرانی در دبیرستان + عکس ، دختر ، دختر ایرانی ، دخترهای تهرانی.
عکس های خــــــــیلی دیدنی - دختر ایرانی - عکس هایی خیلی زیبا و متفاوت که دیدنش دل را تازه می کند.

فرار دختر ایرانی از دست داعش/ عکس - پارسینه

www.parsine.com/.../فرار-دختر-ایرانی-از-دست-داعش-...
Jan 18, 2015 - «ترانه شکیل» دختر ایرانی الاصلی که در انگلستان زندگی می کرد، چند ماه ... مدتی بعد او عکس سلفی خود و فرزندش را برای خانواده اش می فرستد و اعلام ...
عکس جدید دیده نشده از گلشیفته فراهانی و پدرش بهزاد فراهانی در جشنواره ابوظبی عکس گلشیفته فراهانی و پدرش در جشنواره ابوظبی طبقه بندی: بازیگران زن ایرانی, ...

فیلم/ سرقت تصاویر برهنه و بی حجاب دختران ایرانی در ...

www.dustaan.com/فیلم-سرقت-تصاویر-برهنه-و-بی...
May 19, 2014 - فیلم/ سرقت تصاویر برهنه و بی حجاب دختران ایرانی در فیسبوک. ... عکس/ متفاوت‌ترین دختران هوادار ایران در سیدنی! تصاویری از اسکی دختران و ...
خوشگل ترین عکسهای خفن لورفته بازیگران زن ایرانی(سال92) - زیباترین هنرمندان،عکس های خفن,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس دختر ایرانی,گالری عکس های ...

بازیگران ایرانی کنار همسرانشان + عکس - نمناک

namnak.com/1366-بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-...

بازیگران و عکس بازیگران ایرانی و همسرانشان ، عکس زوج های بازیگر ، همسر بازیگران ایرانی و ازدواج هنرمندان ایرانی با یکدیگر و زوج های سینمای ایران در سایت نمناک.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

زیباترین دختر دبیرستانی ایران +عکس

زیباترین دختر دبیرستانی ایران +عکس ... :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-) این پست جهت سرگرمی شما کاربر عزیز ایجاد شده است. امیدوارم شما را خوشحال کرده...

زیباترین مجری

زیباترین مجری زن فرانسه که شایعه شد ایرانی است + عکس

    زیباترین مجری زن فرانسه که شایعه شد ایرانی است + عکس ... ...

زیباترین سوپر مدل حرفه‌ ای پاکستان (عکس)

زیباترین سوپر مدل حرفه‌ ای پاکستان (عکس)

  زیباترین سوپر مدل حرفه‌ ای پاکستان (عکس) ... ...

زیباترین دختر

زیباترین دختر سال اروپا (عکس)

  زیباترین دختر سال اروپا (عکس) ... ...

زیباترین دختر انگلستان

عکس زیباترین دختر انگلستان

  عکس زیباترین دختر انگلستان ...   ...

زیباترین دختر

عکس های زیبا و جذاب ترین دختر ۶ ساله در جهان

  عکس زیبا و جذاب ترین دختر 6 ساله در جهان ... ...

زیباترین جوان ایرانی

زیباترین جوان ایرانی در سال ۱۳۳۸ + عکس

  زیباترین جوان ایرانی در سال 1338 + عکس ... ...

دختر زیبا و شایسته

انتخاب دختر زیبا و شایسته اوکراین در سال ۲۰۱۳ (عکس)

  انتخاب دختر زیبا و شایسته اوکراین در سال 2013 (عکس) ...   ...

زیباترین مجری زن

زیباترین مجری زن فرانسه و شایعه ایرانی بودنش(عکس)

زیباترین مجری زن فرانسه و شایعه ایرانی بودنش(عکس) ...   ...

دختری ایرانی که خود را زیباترین انسان میداند (عکس)

یک دختر خانم ایرانی به نام مهدیه آذری که خود را زیباترین انسان دنیا میداند، با حضور مقابل دوربین یک عکاس اروپایی، نام خود را به عنوان زیباترین دختر جهان ثبت کرد. به...

زیباترین دختر زندانی روسیه+عکس

  به گزارش زیرمیزی و به نقل از یاهو: هر ساله در ۸ مارچ جشن زیباترین و یا همان دختر شایسته زنان زندانی روسیه در زندان پریموری در روسیه برگزار می شود. نفرات اول تا...

انتخاب زیباترین دختر سال ایران در تیر ۹۱(عکس)

به گزارش زیرمیزی؛این عکس زیباترین دختر سال 91 معرفی شده است

زیباترین دختران ایران ، زیباترین دختران ایرانی

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: زیباترین دختران ایران ، زیباترین دختران ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 2469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

زیباترین دختر ایران مقابل دوربین عکاس اروپایی+عکس

مجموعه : مطالب خواندنی و جالب
زیباترین دختر ایران مقابل دوربین عکاس اروپایی+عکس
یک دختر ایرانی به نام مهدیه آذری که خود را زیباترین انسان در جهان می داند، با حضور مقابل دوربین یک عکاس اروپایی، نام خود را به عنوان زیباترین دختر جهان ثبت کرد. به گزارش ایران ناز به نقل از مشرق مهدیه آذری دختر 10ساله از ایران که به عنوان زیباترین،جلوی دوربین حاضر شد گفت: من زیباترین دخترم چون‌ نماز می‌خوانم.

میشل شولتس کرزیزانوفسکی، عکاس اهل هلند به دنبال یافتن پاسخ این سؤال که زیبایی چیست؟ پنج قاره جهان را زیر پا گذاشت و از مردمان مختلف پرسید: آیا تو از همه زیباتری؟ وی گرچه با پاسخ هایی متفاوت در این زمینه روبرو شد اما عجیب ترین و شاید گفت منحصر به فرد ترین پاسخ را در ایران شنید وقتی مهدیه به او گفت "زیباست چون نماز می خواند" اما حتی این عکاس هم درک نکرد.

زیباترین دختر ایران مقابل دوربین عکاس اروپایی+عکس ، عکس زیباترین دختر ایران

عکس‌های او که در 10 کشور مختلف گرفته شده به صورت کتابی به نام زیباترین شخص جهان انتشار یافته‌است. در این کتاب پیش از هر عکس، اول علتی که شخص برای زیباترین بودن خود ذکر کرده آمده و سپس عکس او در پشت صفحه درج شده‌است. روزنامه هلندی تراو مصاحبه و نوشتاری داشته با آقای کرزیزانوفسکی که در آن چند و چون کار او این‌گونه توصیف شده‌است:

 
زیباترین دختر ایران مقابل دوربین عکاس اروپایی+عکس
شولتس کرزیزانوفسکی برای انجام این پروژه عکاسی خود در کشورهای مختلف آگهی‌هایی به این مضمون در روزنامه‌ها چاپ کرد: هر کس خود را زیباترین زیباها می‌داند به این آگهی پاسخ دهد.
در کنار این آگهی‌ها، او برای مطرح کردن این سؤال، به همراه تیم خود به مناطق مختلف از کوچه پسکوچه‌های ایران گرفته تا حلبی‌آبادهای هند، نیز سر زده‌است.

از کتاب شولتس کرزیزانوفسکی چنین برمی‌آید که زیبایی، ابعاد گوناگون زیادی دارد. بیشتر پاسخ‌دهندگان دلیل ویژه‌ای برای زیبا دانستن خود ذکر نکرده‌اند ولی دسته‌ای نیز علت این حس را بیان کرده‌اند.

یکی، حفره‌های کوچکی که به هنگام خنده بر روی گونه‌هایش می‌افتد را نشان زیباترین بودن خود دانسته و دیگری چشمان درشتش، و شخصی دیگر لب‌های قیطانی‌اش را. یک زن نابینای هندی به کرزیزانوفسکی گفت: هر کس من را دیده می‌گوید که تو زیبایی. مهدیه آذری، دختری 10ساله از ایران که به عنوان زیباترین، جلوی دوربین کرزیزانوفسکی حاضر شد در باره دلیل زیبا بودن خود گفت: من زیباترین دخترم چون‌که نماز می‌خوانم.

البته شولتس کرزیزانوفسکی که درکی درست از ارزشها و آثار نماز و نقش آن در سلامت روحی و جسمی و معنوی مسلمانان ندارد در واکنش به حرف این دختر و خیلی ساده و سر سری می‌گوید که این حرف نشانه یک ششتشوی مغزی کامل است. در وب‌سایت شولتس کرزیزانوفسکی می‌خوانیم که حجت الاسلام محسن ترک زاده، روحانی اهل اصفهان نیز گفته است که تمام تلاش خود را می کند تا به خدا برسد بنابراین او زیباترین مرد جهان است.

ایران ناز، در کشور آفریقایی نامیبیا او و افراد تیم کرزیزانوفسکی به روستاها رفتند و پس از اهدای برنج به افراد محلی و برگزاری مراسم یک‌ساعته سنتی، سؤال خود را با روستاییان مختلف مطرح کردند. روستاییان با دیدن این‌که چندین فرد بالغ از اروپا به راه افتاده و برای پرسیدن این سؤال به آن‌جا آمده‌اند همگی از خنده بر روی زمین غلت می‌زدند.

شولتس کرزیزانوفسکی، افرادی را که برای عکس‌های کتابش انتخاب کرده با دقت گلچین کرده‌است. برای مثال در جریان عکاسی‌ها مردی به او رجوع کرده و گفته‌است از سیاره دیگری به زمین آمده و قرار است به‌زودی به سیاره خود بازگردد و به این دلیل زیباترین فرد روی زمین است، ولی این فرد توسط کرزیزانوفسکی برای پروژه عکاسی مناسب تشخیص داده نشد.

این عکاس 61 ساله هلندی پنج سال به دنبال معنی زیبایی بود ولی در پایان پروژه به این نتیجه رسید که به پاسخی نرسیده‌است. او در این مورد می‌گوید: هر کس کتاب من را مطالعه کند می‌تواند پاسخی را برای خود تصور کند. کار من، تنها این است تا میان مردم تعامل و ارتباط ایجاد کنم. موضوع اصلی این است که بدانیم این افراد در مورد زیبایی چه نظری دارند. فکر و نظر آن‌ها می‌تواند بر حس ما هم تأثیر بگذارد.

کرزیزانوفسکی می‌افزاید که بر عکس انتظاراتش کسی تا به حال پروژه و کتاب او را مسخره نکرده و منفی ندانسته‌است. وی می‌گوید که کتاب مثبت‌گرای من شاید بتواند حس کوچک مثبتی باشد در میان موج اخبار منفی که هر روزه رسانه‌ها به سوی ما می‌فرستند.

او می‌گوید که اخبار فاجعه و جنگ تبدیل شده به تفریح روزانه مردم و این باعث شده تا دید ما به دنیای اطراف تبدیل به دیدی نادرست بشود.

یکی از روزنامه‌ نگاران از کرزیزانوفسکی پرسید که آیا او خود را زیباترین فرد می‌داند؟ شولتس کرزیزانوفسکی در جواب گفت: اوایل از این پرسش فرار می‌کردم ولی الان می‌گویم، بله، من خودم را زیباترین حس می‌کنم. در جریان این پنج سال فهمیدم که همه به دنبال سازگار شدن با دنیای پیرامون خود هستند و ما خود می‌توانیم بر این سازگاری‌ها و هماهنگ شدن‌ها تأثیر بسزایی بگذاریم.

کرزیزانوفسکی ادامه می‌دهد: اگر بگویی بله، من زیباترینم، با گفتن همین جمله همه چیز دلپذیرتر، زیباتر و جالب‌تر می‌شود تا وقتی که بگویی نخیر من زیبا نیستم. زیبا بودن یک امر انتخابی است.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: زیباترین دختر ایران مقابل دوربین عکاس اروپایی+عکس ، عکس زیباترین دختر ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 1057
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
عکسهای متفاوت از دختر متفاوت بازیگر ایرانی؟+عکس

| نظر دهید |

از میان دختران بازیگر ایرانی چهره ای تازه به میدان آمده اما با آینده ای روشن هستی مهدوی فر است.هستی مهدوی فر متولد ۱۳۷۰ می باشد وی در سریالهای جراحت، سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها ودر حال حاضر در سریال مادرانه  به ایفای نقش پرداخته است.

تصاویر هستی مهدوی فر. دختر بازیگر ایرانی

عکس دختر بازیگر ایرانی

عکس دختر بازیگر ایرانی

بازیگر زن ایرانی

عکسهای دختر بازیگر ایرانی

عکس جالب  هستی مهدوی فر دختر بازیگر ایرانی با حجاب چادری. این دختر معروف بازیگر ایرانی که در سریالهای زیادی نقش بازی کرده است و کم کم به چهره ای سرشناس بازیگرزن در ایران مبدل می شود. منبع عکسها: سایت جام نیوز

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای متفاوت از دختر متفاوت بازیگر ایرانی ، عکس بازیگر ایرانی ، عکس دختر بازیگر ایرانی ، عکس دختر ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 3175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

عکس جدید از دختران موتورسوار ایرانی

عکس دختر


عکس دختر دختر موتورسوار ایرانی دختر موتورسوار ایرانی دختر موتورسوار ایرانی دختر موتورسوار ایرانی

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس جدید از دختران موتورسوار ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 2021
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

عکس دختران نینجای ایرانی!

تصاویری جالب و جدید از دخترهای نینجای ایرانی را مشاهده می کنید.

دختران نینجا کار ایرانی, عکس دختران ایرانی

دختر ایرانی


دختر نینجا دختر نینجا دختر نینجا دختران نینجای ایرانی دختران نینجای ایرانی دختران نینجای ایرانی عکس دختر عکس دختر عکس دختر عکس دختر ایرانی عکس دختر ایرانی دختر ایرانی دختر ایرانی

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس دختران نینجای ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 3626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

بیوگرافی مه لقا جابری دختر مدل ایرانی در کالیفرنیا +عکس

 

 سایت املاک ملک یابی

مهلقا یا مه لقا جابری مدل و مانکن ایرانی متولد 27 خرداد سال 1368 است.او ساکن سن دیگو در کالیفرنیا است.در خارج او را با نام آیشا یونیک می شناسند.اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.بعضی ها از شباهت او به آیشواریا رای بازیگر هندی نیز می گویند ولی بعضی دیگر بر این عقیده هستند که چهره او حاصل عمل های زیبایی متعدد است و طبیعی نیست.

عکس مه لقا جابری

عکس مه لقا جابری

 

مهلقا جابری

مهلقا جابری

مهلقا جابری

مهلقا جابری

عکس مهلقا جابری

عکس مهلقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

عکس هایی از مهلقا جابری قبل از زیبا شدن!

دختری ایرانی که شبیه به آیشواریا رای است! +عکس

عکس های آرزو جابرای، خواهر مه لقا مدل ایرانی

مه لقا جابری کاندید زیباترین دختر جهان شد + عکس

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی مه لقا جابری دختر مدل ایرانی در کالیفرنیا +عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 2773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

عکسی دیدنی از دختران دبیرستانی ایرانی در دهه 50

عکس دختران دبیرستانی ایران در 40 سال پیش

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکسی دیدنی از دختران دبیرستانی ایرانی در دهه 50 ,
:: بازدید از این مطلب : 1154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

مصاحبه با زهره وطن خواه دختر منحصر به فرد ایرانی

فرمول جديدي در زندگي براي خود ساخته بود و توانست با همان فرمول، توانمندي‌هاي زن ايراني را در جهان ثابت كند. براي رسيدن به دوردست‌ها، پيچ و خم‌هاي جاده مسابقات، درسي بزرگ بود تا بداند چگونه به سرعت از كنار مشكلات زندگي عبور كند. زهره وطن خواه سال 1356 در تهران متولد شد.
فرزند اول خانواده است و بعد از گرفتن مدرك مهندسي الكترونيك احساس كرد بايد به جست‌و‌جوي روياي كودكي‌اش بپردازد و به گونه‌اي ديگر آن‌ها را ترسيم كند. به عنوان نخستين راننده زن در تاريخ اتومبيلراني ايران سال 2008 به مسابقات جهاني رالي پيوست با افتخار و شوري كه نشان از استقامت و شادي‌اش دارد با ما به گفت‌وگو نشست.

 

مصاحبه با زهره وطن خواه دختر منحصر به فرد ایرانی

 

ياد كودكي‌ها
با همسن و سالانش تفاوت‌هايي داشت حتي در انتخاب نوع اسباب بازي هم به‌گونه ديگري فكر مي‌كرد. بازي‌هاي دخترانه را دوست نداشت همين تفاوت‌ها بود كه تا رسيدن به مسابقات قهرماني جهان او را پيش برد. زهره وطن خواه مي‌گويد: هديه‌هاي دوران كودكي‌ام با تمام دختران فاميل فرق داشت هميشه توپ، تفنگ و ماشين هديه مي‌گرفتم. عروسك‌هاي بچگي برايم لذت بخش و جذاب نبود.

 

هر وقت هم در خيابان ماشين جديدي مي‌ديدم و توجهم را جلب مي‌كرد سرم را به شيشه ماشين مي‌چسباندم تا تفاوت آن را با ماشين‌هاي ديگر بفهمم. بازي‌هاي پسرانه بهترين سرگرمي هايم بود. دور تا دور حاشيه فرش خانه مان را پيست ماشين سواري تصور مي‌كردم و با ماشين‌هاي كوچكي كه داشتم مشغول بازي مي‌شدم.
اولين تجربه
اين قهرمان رالي در سن 13 سالگي براي اولين بار پشت فرمان ماشين پدرش نشست و خاطره آن روز دوباره در ذهنش تداعي شد. او با شوقي در صدا از نخستين تجربه و مربي‌اش گفت و ادامه داد: هميشه كنار دست مادرم كه مي‌نشستم به رانندگي‌اش خوب دقت مي‌كردم و از كار دنده و پدال گاز و ترمز سؤال مي‌كردم. مادرم راننده‌اي حاذق بود كه به صورت تئوري فن رانندگي را به من آموخت.

 

در اصل مادرم اولين مربي‌ام بود. وقتي عكس العمل‌هاي سريع و بموقع او را مي‌ديدم لذت مي‌بردم و دوست داشتم مثل مادرم فرز و زبل رانندگي كنم. وقتي 13 ساله بودم به مسافرت شمال رفته بوديم پشت فرمان كه نشستم احساس خوبي را تجربه كردم. هيجان زده شده بودم و دلم مي‌خواست با سرعت رانندگي كنم. بعد از آن هم دور از چشم پدر ماشين را برمي‌داشتم در خيابان‌ها دور مي‌زدم.

 

زهره وطن خواه,زهره وطن خواه نخستین بانوی رالی‌باز ایرانی,عکس زهره وطن خواه
آموختن درس زندگي
«دوستانم مي‌گويند انگار سرعت در همه ابعاد زندگي‌ام وجود دارد. از مسابقات اتومبيلراني درس‌هاي زيادي گرفتم. ياد گرفتم در زماني كه با سرعت بالا رانندگي مي‌كنم عكس‌العمل بالايي داشته باشم و بتوانم سريع تصميم‌گيري كنم. اين نكات طلايي را در زندگي شخصي‌ام اجرا مي‌كنم و توانسته‌ام با سرعت بالا در جايي كه تصميم‌گيري سخت بوده است بهترين تصميمات زندگي‌ام را بگيرم.سرعت زندگي من را روي دور تند گذاشته است.»
اين قهرمان رالي بانوان از سرعت با هيجان خاصي حرف مي‌زند و مي‌گويد: در سن 22 سالگي احساس كردم بايد راهي براي تخليه هيجانات دروني‌ام پيدا كنم به همين خاطر به ورزش پاراگلايدر روي آوردم و با اين ورزش هيجاناتم به اوج رسيد البته در كنار آن باشگاه تيراندازي كلت بادي رفته و سواركاري هم مي‌كردم در آن زمان دلمشغولي هايم اين ورزش‌هاي سرشار از هيجان بود تا اين‌كه در سال 81 به عضويت فدراسيون اتومبيلراني درآمدم و از آن به بعد با هيجاني بيشتر شروع به تمرين كردم.

همان سال در مسابقات اسلالوم در پيست شركت كرده و مقام اول را به دست آورم و تا سال 87 در مسابقات رالي، اسلالوم، كارتينگ و ريس(سرعت) شركت كرده و مقام‌هايي كسب كردم.اما در ميان همه مسابقات توجه ويژه‌اي به رالي دارم و بيشترين مقام‌ها را در مسابقات رالي به دست آورده‌ام.

 

زهره وطن خواه,زهره وطن خواه نخستین بانوی رالی‌باز ایرانی,عکس زهره وطن خواه
شهرتي جهاني
زهره وطن خواه به عنوان اولين بانوي تاريخ اتومبيلراني ايران به همراه يار هميشگي‌اش افسانه احمدي (نقشه خوان) راهي مسابقات جهاني رالي WRC، كه در سال 2008 در كشور تركيه بود، شد. وي در اين مسابقات در كلاس A7 مقام چهارم را كسب كرد و قبل از برگزاري مسابقات جهاني در ماه آوريل همان سال همراه سه تيم از ايران كه همگي مرد بودند در مسابقات قهرماني اروپا ERC، در كلاس بانوان مقام سوم را كسب كرد.
اين قهرمان رالي مي‌افزايد:‌ تاكنون 6 مرتبه در مسابقات ريس(سرعت) به عنوان تنها شركت‌كننده زن در كلاس 1400 GT، شركت كرده‌ام و همه رقيبانم مرد بوده‌اند 5 بار اول و يك‌بار هم مقام دوم را به دست آورده‌ام. تمايل زيادي به محك زدن توانايي‌ام در مسابقات كارتينگ داشتم اما تا سال 82 هيچ زني شركت نكرده بود. وقتي اين موضوع را با رئيس فدراسيون در ميان گذاشتم ابتدا تصور مي‌كرد بعد از چند روز خسته مي‌شوم و پي كار را نمي‌گيرم اما بعد از چند هفته تمريناتم را به‌طور جدي شروع كردم و با پشتكار تمرين مي‌كردم تا بتوانم كمبودها را جبران كنم حتي بيشتر از مردان هم كار مي‌كردم كه در مسابقات كشوري باز هم تنها شركت‌كننده زن بودم و خدا را شكر مي‌كنم كه مقام سوم را در كارنامه موفقيت‌هايم به ثبت رساندم.
وي در ادامه با بيان اين‌كه ترس، مفهومي عجيب و غريب است مي‌گويد: واقعاً سر نترسي دارم و اين ويژگي از كودكي با من بوده است. جسارت تنها چيزي است كه هميشه داشته‌ام البته اين دو واژه در هر دوره سني متفاوت است و ديدگاه‌هاي 22 سالگي‌ام با الان فرق مي‌كند. در زندگي شخصي‌ام احساس مي‌كنم كه هميشه مسيرهاي طولاني‌تر را با سرعت بيشتري پيمودم تا زودتر به خواسته‌ام برسم.

 

چون در آن زمان تنها شركت‌كننده زن بودم براي اثبات توانمندي هايم مجبور بودم به سختي تمرين كنم. تمام وقت و انرژي‌ام حتي روزهاي تعطيل و جمعه را به تمرين اختصاص مي‌دادم و آسيب‌هاي جسمي شديدي ديده بودم اما دست از علاقه‌ام نكشيدم تا بتوانم خودم را بالا كشيده و به موفقيت‌هاي جهاني برسانم. تفاوت بسيار مهمي كه اين رشته با رشته‌هاي ورزشي ديگر دارد اين است كه در اغلب رشته‌هاي ورزشي اگر فرد يك اشتباه مرتكب شود فقط يك امتياز را از دست خواهد داد ولي در مورد مسابقات اتومبيلراني نخستين اشتباه، آخرين اشتباه است و با از دست دادن جان مساوي است. در رالي در ارتفاعات و پيچ و خم جاده اگر يك اشتباه يا يك فرمان چپ و راست اشتباه از من سر بزند ممكن است از مسير جاده منحرف شده و به دره سقوط كنم.

 

زهره وطن خواه,زهره وطن خواه نخستین بانوی رالی‌باز ایرانی,عکس زهره وطن خواه
رؤيايي باور نكردني
هميشه در شروع يك نبرد به انتهاي مسير فكر مي‌كند به همان راهي كه او را به سرزمين آرزوهايش رساند. يك روز ملاقات با قهرمان رالي دنيا برايش مثل يك خواب يا رؤيايي باور نكردني بود اما امروز در جايگاهي قرار دارد كه توانسته با پشتكار و تمرين در مسابقات جهاني حضور پيدا كند و در كنار اسطوره‌اش بايستد و از نزديك با او حرف بزند. اين حس خوشايند همان چيزي است كه سالها انتظارش را به جان مي‌كشيد.
او مي‌گويد: بالاخره آرزويم به واقعيت تبديل شد و در همان جاده‌هايي مسابقه دادم كه قهرمان جهان به پيروزي رسيده بود. در مسابقات جهاني رالي WRC، وقتي من و نقشه خوان، افسانه احمدي يك شكل لباس پوشيده بوديم و با حجاب اسلامي آماده نبرد بوديم و پرچم كشورمان در بين 32 كشور جهان به اهتزاز درآمد و متوجه نگاه‌هاي رانندگان ديگر مي‌شديم برايشان جالب بود كه دو دختر ايراني و مسلمان توانسته‌اند به اين مرحله دست پيدا كنند و اين براي مان لحظه‌اي لذت بخش بود به حدي هيجان انگيز بود كه قابل وصف نيست.

 

در سال 2007 در مسابقات ريس كه در شهر دبي برگزار مي‌شد شركت كردم و بين 20 مرد شركت‌كننده مقام چهارم را به دست آوردم. در طول مسير رقيب اصلي‌ام يك مرد امريكايي بود كه رقابتي ديدني را آغاز كرده بود وقتي مسابقات به پايان رسيد و مقام سوم را به دست آورد رو به سوي همسرش كرد و گفت: «رقابت با ايراني خيلي سخت بود» البته من چون به توانمندي‌هايم شك نداشتم مي‌دانستم كه مقام سوم را به دست مي‌آورم اما چون ماشينم ديرتر آماده شده بود نتوانستم با ماشين زودتر هماهنگ شوم اما توان اين‌كه آن مرد امريكايي را كنار بزنم، داشتم. پدر هميشه از موفقيت‌هاي من از صميم قلب لذت مي‌برد و هزينه هايم را فراهم مي‌كرد اگر پدر، مادر و مربيانم نبودند شايد امروز در اين مقام و جايگاه قرار نداشتم…./روزنامه ایران

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: زهره وطن خواه دختر منحصر به فرد ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد